У небі Аргентини розпалився скандал. Авіакомпанія Austral висунула претензії до аеропорту міста Ла-Ріоха через халатність диспетчерів.
Справа в тому, що пілот авіаліній змушений був цілих 8 хвилин кружляти над повітряними воротами, намагаючись докликатись когось із небесних стрілочників. Однак безуспішно – з аеропорту ніхто не відповідав, пише видання Opinion Austral.
У результаті керівництво Austral звинуватило диспетчерів у недобросовісному виконанні своїх обов’язків. Мовляв, вони поснули на робочому місці й мало не спричинили повітряний колапс.
А от представник асоціації авіадиспетчерів Аргентини Густаво Кірога заступився за співробітників летовища.
"Якщо літак з пасажирами прилітає раніше встановленого терміну - це проблема компанії, яка не запрограмувала нормально свої польоти", - заявив він.
"Ми готові далі воювати": після слів Чмута про те, що ще є ким і чим, українці вибухнули гнівом
Нові умови відстрочки: які обставини більше не врятують від мобілізації
Боржникам за комуналку готують механізми примусу: як мотивуватимуть платити
У пенсіонерів заберуть 30% від виплати: кому ПФУ не повністю зарахує кошти
Крім того, на думку спеціаліста, небесні диригенти не зобов’язані приходити на роботу за годину до прибуття першого літака.
"Вони не працюють цілодобово, тому спати у командно-диспетчерському пункті, як стверджує пілот, не могли", - додав Кірога.
Варто зазначити, що аеропорт міста Ла-Ріоха починає роботу о 7 ранку. Проте згідно зі штатним розкладом, диспетчери мають приходити трохи раніше і бути готовими в разі чого прийняти літак.
Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", літак здійснив екстрену посадку через неоплачену ковдру.