У небі Аргентини розпалився скандал. Авіакомпанія Austral висунула претензії до аеропорту міста Ла-Ріоха через халатність диспетчерів.
Справа в тому, що пілот авіаліній змушений був цілих 8 хвилин кружляти над повітряними воротами, намагаючись докликатись когось із небесних стрілочників. Однак безуспішно – з аеропорту ніхто не відповідав, пише видання Opinion Austral.
У результаті керівництво Austral звинуватило диспетчерів у недобросовісному виконанні своїх обов’язків. Мовляв, вони поснули на робочому місці й мало не спричинили повітряний колапс.
А от представник асоціації авіадиспетчерів Аргентини Густаво Кірога заступився за співробітників летовища.
"Якщо літак з пасажирами прилітає раніше встановленого терміну - це проблема компанії, яка не запрограмувала нормально свої польоти", - заявив він.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Крім того, на думку спеціаліста, небесні диригенти не зобов’язані приходити на роботу за годину до прибуття першого літака.
"Вони не працюють цілодобово, тому спати у командно-диспетчерському пункті, як стверджує пілот, не могли", - додав Кірога.
Варто зазначити, що аеропорт міста Ла-Ріоха починає роботу о 7 ранку. Проте згідно зі штатним розкладом, диспетчери мають приходити трохи раніше і бути готовими в разі чого прийняти літак.
Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", літак здійснив екстрену посадку через неоплачену ковдру.