Цукерберг повідомив, що до кінця 2018 р компанія подвоїть кількість співробітників, що відповідають за безпеку в соцмережі.
Засновник Facebook Марк Цукерберг, виступаючи в Європарламенті, вибачився перед європейцями за недоліки соцмережі. Про це повідомляє ВВС.
Цукерберг зазначив, що в 2016 році Facebook був зосереджений на протидію більш традиційним кібератакам.
"Але ми не були готові до координованої операції з дезінформації, про який ми знаємо тепер ", - сказав він.
За словами Цукерберга, у 2016 р компанія "занадто повільно ідентифікувала російський вплив на президентські вибори в США".
Глава Facebook повідомив, що до кінця 2018 р компанія подвоїть кількість співробітників, що відповідають за безпеку в соцмережі. В Європі Цукерберг має намір збільшити штат до 10 000 співробітників.
Пенсіонерам виплатять доплати до дня народження: отримають до 10 тисяч гривень
На Україну чекає аномальне літо: чим воно може здивувати у 2025 році
Українці працюватимуть до глибокої старості: у Мінсоці готують нововведення
З 1 травня на заправках буде нове паливо: у баки заливатимуть дивну "бовтанку"
11 квітня Цукерберг на слуханнях в Конгресі повідомив, що соцмережа зберігає дані про сайти, що відвідуються користувачами. Також він сказав, що його персональні дані були злиті Cambridge Analytica.
"Знай.ua" нагадує, дослідники Кембріджського університету розмістили зібрані через власну програму дані трьох мільйонів користувачів Фейсбуку на недостатньо захищеному сайті, з'ясувало видання New Scientist.
Повідомляється, що співробітники університету збирали інформацію через додаток myPersonality, яке дозволяє пройти психологічний тест і отримати миттєві результати. Потім користувачеві соцмережі пропонувалося ділитися з авторами проекту відповідями та особистими даними з профілю.
Протягом чотирьох років увійти на сайт, де розмістили дані учасників тесту, міг кожен охочий. Як зазначило New Scientist, для отримання паролю потрібно менше хвилини і один пошук в пошуковому сервісі.
Також нагадуємо, після 14 місяців існування функції "Історії" в Facebook, компанія нарешті оголосила про 150 мільйонів активних користувачів, які люблять цю функцію. Тепер Facebook Stories почне тестування перших рекламних роликів.