У Росії перенесли запуск залізничного сполучення по Кримському мосту з грудня 2019 року на червень 2020 року. Експерт бачить причину такого рішення у численних порушеннях будівельних норм.
Відтермінування старту залізничного сполучення по Кримському мосту прокоментував гідрогеолог, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар. Він висунув свої припущення, вказавши на ймовірні причини перенесення запуску залізничних перевезень.
"У Радянському Союзі був СНиП (будівельні норми) - це основи, за якими все будувалося. Порушення СНиП призводило до кримінальної відповідальності. Так ось, в цих правилах було написано, що в сейсмічних районах арочні мости можуть будуватися тільки на скельній основі", - зазначив Медовар.
Фахівець переконаний, що будівництво кримської переправи здійснювалося із серйозними порушеннями будівельних норм. А це, на його думку, неминуче спричинило ланцюг супутніх проблем. Юрій Медовар заявив, що міст обов’язково впаде і навіть пояснив причину "прийдешньої катастрофи".
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу
Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
"Уявіть собі, якщо грюкне грязьовий вулкан, глина підніметься вище і піде з-під опори, і опора звалиться. Вона ж стоїть п'ятами на глині, і це досить серйозна річ насправді", - каже гідрогеолог.
Фахівець додав, що поки міст стоятиме, проблем буде з'являтися все більше.
Нагадаємо, раніше повідомили, що катастрофа у Криму станеться через бездарне управління півостровом
Як повідомляв портал "Знай.ua", Кримський міст руйнується
Також "Знай.ua" писав, що на Кримському пляжі з'явився незвичайний гість