У Росії перенесли запуск залізничного сполучення по Кримському мосту з грудня 2019 року на червень 2020 року. Експерт бачить причину такого рішення у численних порушеннях будівельних норм.
Відтермінування старту залізничного сполучення по Кримському мосту прокоментував гідрогеолог, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар. Він висунув свої припущення, вказавши на ймовірні причини перенесення запуску залізничних перевезень.
"У Радянському Союзі був СНиП (будівельні норми) - це основи, за якими все будувалося. Порушення СНиП призводило до кримінальної відповідальності. Так ось, в цих правилах було написано, що в сейсмічних районах арочні мости можуть будуватися тільки на скельній основі", - зазначив Медовар.
Фахівець переконаний, що будівництво кримської переправи здійснювалося із серйозними порушеннями будівельних норм. А це, на його думку, неминуче спричинило ланцюг супутніх проблем. Юрій Медовар заявив, що міст обов’язково впаде і навіть пояснив причину "прийдешньої катастрофи".
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Уявіть собі, якщо грюкне грязьовий вулкан, глина підніметься вище і піде з-під опори, і опора звалиться. Вона ж стоїть п'ятами на глині, і це досить серйозна річ насправді", - каже гідрогеолог.
Фахівець додав, що поки міст стоятиме, проблем буде з'являтися все більше.
Нагадаємо, раніше повідомили, що катастрофа у Криму станеться через бездарне управління півостровом
Як повідомляв портал "Знай.ua", Кримський міст руйнується
Також "Знай.ua" писав, що на Кримському пляжі з'явився незвичайний гість