У Британії власники мережі закладів швидкого харчування McDonald's оригінально покепкували над хіпстерськими кав'ярнями.
Відповідний ролик під назвою Leo Burnett розміщений на каналі в YouTube.
На відео представлені головні недоліки на думку співробітників фастфуду у таких кафе, серед них невиправдано високі ціни, незручні столи та сидіння. Крім того, більшості клієнтів доводиться чекати свого замовлення дуже довго. Тому для того, щоб отримати свою каву та десерт доведеться запастися терпінням.
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що логотипи відомих брендів змінив відомий дизайнер Марко Шембрі: він вирішив показати, який би вигляд вони мали у тому випадку, якби автори ідеї самі куштували ті продукти, які просувають, або користувалися такими товарами у побуті.