Пріоритетом у роботі Київського метро у найближчі два роки буде відмова від жетонів на проїзд та перехід на картки. Про це "Знай" повідомила радник начальника КП "Київський метрополітен" Наталія Макогон.
"Багатьом пасажирам поки психологічно важко відмовитись від звички оплачувати лише разову поїздку, хоча вони купують жетони щодня, - пояснила вона. - Зараз ми думаємо, якою могла би бути форма оплати разової поїздки на перехідний період".
У столичному метро вважають, що саме за картками - майбутнє, тому що у багатьох метро світу вже успішно розплачуються таким чином, до того ж за картками ми невдовзі будемо оплачувати усі можливі платежі: від комунальних тарифів до проїзду у транспорті.
Читайте також: Малолітні вандали добивають київські трамваї
"Це той механізм, який дозволить покращити пасажирообіг, оптимізує фінансовий процес, позбавить черг та дозволить пасажирам краще контролювати свої власні витрати", - каже Наталія Макогон.
Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
До речі, усі київські пільговики вже звикли до користування картками і не стоять у черзі перед турнікетами, щоб показати посвідчення.
Логічно, що із відміною жетонів відпаде і необхідність у роботі касирів метрополітену. Поступово на різних станціях каси будуть закриватися.
"У минулому році ми впроваджували пілотний проект, і на 9 станціях, де вистачало автоматики, каси не працювали, - додає Макогон. - На жаль, нам довелося зробити крок назад, тому що відбулася зміна тарифу. Треба було провести обмін жетонів та перехід на нові проїзні. Тому ми повернулися до попередньої схеми роботи. Але, як показує світова практика, потрібно позбавлятися людського фактору там, де процес можна автоматизувати. Нічого складного у цьому немає".