Останні три тижня мало не щодня у столиці та у навколишніх районах йдуть дощі. Зливи зазвичай тривають не більше ніж годину. Затяжні опади можуть йти півдня. Місцеві підприємці вже підраховують збитки від такої погоди.
"В спекотні дні два мої бокси було майже щогодини заповнені. За день мили по 20-25 машин. Зараз, якщо 5 автомобілів приїде – це вже успіх", - говорить порталу "Знай" Сергій Войтило, співвласник приватної автомийки у Святошинському районі Києва.
У спекотні місяці його мийка приносить дохід 40-45 тис. грн.. За останні три тижні заробив 15 тис. грн..
"Зазвичай приїжджають ті, кому треба прибрати в салоні чи вивести якийсь запах. Наприклад, після розлитого молока, пива чи ще чогось. Більшість людей не їде. Немає резону мити авто, якщо все одно дощ його намочить. За минуле літо у нас був лише тиждень такого простою. Решта днів клієнтів не бракувало", - пояснює бізнесмен.
Читайте також 3 способи забезпечити собі додаткову пенсію
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Збитки мають продавці солодкої вати в парках і центральних частинах міста. Замість 9-11 тис грн. у місяць підприємці отримують 2-3 тис.
"Справа в тому, що вата погано готується, коли велика вологість повітря. Навіть якщо дощ пройшов кілька годин тому, повітря занадто вологе. Нормальну вату не приготуєш", - пояснює Людмила Козлюк. Має 5 точок у Києві із продажу солодкої вати.
Продавці темних окуляр ще в середині квітня почали реалізовувати свій товар. Однак через відсутність сонця продажі впали на 25-30%.
"Чесно кажучи, думали, що люди взагалі не купуватимуть окуляр. Але у вихідні більш-менш сонячно. Часто сонце виходить і в першій половині дня. Тому люди потроху купують окуляри. Віддають перевагу каплям. Однак якби було сонячно щодня, то можна було б продавати не 4-5 пар в день, а 7-8. Це плює 300-350 гривень", - пояснює Тетяна Моргуненко. Продає окуляри біля Центрального вокзалу.
Більше доходів у дощову погоду мають таксисти. Люди аби не намокнути частіше викликають машини. Також більший прибуток мають власники мереж кавомобілів. За їхніми спостереженнями, у дощову погоду за кавою йде в половину більше людей ніж у спеку.