Якщо зараз правильно придбати ретро автомобіль, то через кілька років його можна продати значно дорожче, розповідають "Знай" у клубі технічної класики Old Car Service.

"Вартість старовинної машини залежить від багатьох факторів. У першу чергу, від збережиності оигінальних деталей, особливості виконання та кількості таких машин на ринку ретро авто", - пояснює керівник клубу Павло Лозовенко.

За його словами, у кожній країні найдорожчими є свої національні моделі. Наприклад, Франції найбільше коштують французькі авто, в Німеччині — німецькі.

"У нас — зараз в ціні й будуть цінуватися в майбутньому радянські машини представницького класу. Їх робили небагато і вручну. Майже кожен екземпляр є унікальним. І його ціноутворення практично прирівнюється до екзотичної англійської марки Rolls-Royce. У Києві є один ЗІС-110Б у версії кабріолет. На ньому збереглася рідна фарба, він в ідеальному стані. Автомобіль належав Київському військовому округу, потім його власником була дуже відома людина, а зараз машину продають за $ 300 тис."

Читайте також 5 найстаріших автомобілів ретро-виставки OldCarLand-2016

Популярні новини зараз

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Показати ще

Також дорожчатимуть машини з рідкісним виконанням.

"Ціна таких удвічі дорожча за масові зразки. Якщо ГАЗ-21 "Волга" в чудовому стані коштує близько 10 тисяч доларів, то така сама із автоматичною коробкою передач — удвічі дорожче", - пояснює спеціаліст.

За його словами, мають високу ціну машини, що збережені в первісному стані та мають невеликий пробіг.

"Це рідкість на нашому ринку, але такі авто попадаються. Наприклад, у нашому клубі є машина, яка пройшла 40 з лишком тисяч кілометрів. Це "Москвич" 1960 років. В нього не лише в оригіналі всі деталі, а й лишився заводський целофан на сидіннях. Подібні автомобілі значно цінніші, ніж добре відреставровані екземпляри", - пояснює Павло Лозовенко.

Нагадаємо, минулого тижня у столичному Державному музеї авіації пройшов найбільший в Україні фестиваль ретро техніки Old Car Land. На нього привезли понад 750 машин.