Тільки новий автомобіль виїжджає за межі автосалону, його вартість зменшується на 10-15 відсотків. Це вже машина з пробігом.

Проте, на відміну від інших речей, автомобілем можна заробляти від 250 до 10 тис. грн у місяць.

- Найкраще це робити на бюджетному перевіреному авто. Деталі та страховка на нього коштують недорого. Окупність машини буде швидкою. Як показує мій досвід, заробляти найкраще на седані класу В або на універсалі, - розповідає "Знай" Віталій Краснов. Він працює в таксі, раніше займався кур'єрськими доставками.

За його словами, працювати на бензиновому авто немає сенсу. Краще його переобладнати на газ або купити дизельне авто.

"Всі тарифи на таксі, кур'єрські перевезення такі, що на бензин приходиться витрачати приблизно 70 відсотків заробленого. Якщо авто на газу, то тільки 30. Дизельні автомобілі вигідні, якщо відносно нові. У старих часто виникають проблеми з двигуном. На усунення неполадок йде багато коштів", - пояснює чоловік.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Показати ще

"Знай" пропонує 5 найприбутковіших заробітків на власному авто.

Таксі

Для того, щоб працювати у таксі, достатньо встановити на свій телефон спеціальну програму певної служби. Вона генерує замовлення. Кожне з них коштує 10-12% від суми поїздки.

За день роботи в Києві заробляють близько 600 грн. При цьому на бензин йде 350-380 грн. Якщо авто на газу, пальне обійдеться 150-170 грн.

Основним недоліком роботи у таксі є по посилена зношуваність автомобіля.

"Вже через рік таксування машина виглядає, як п'ятирічна. Люди дряпають пороги, грюкають дверима. Сидіння стають зачовганими. Ззовні з'являються різні подряпини. Обов'язково вночі в якомусь дворі незумисне доведеться зачепити клумбу чи паркан", - пояснює Віталій Краснов.

Читайте також П'ять способів скоротити витрати на авто

У місяць середній дохід від таксування 7-8 тис. грн.. При цьому кожні три місяці потрібно витрачати 1,5-1,7 тис. гривень на обслуговування авто – заміну масла та фільтрів, діагностику ходової частини. Раз на рік купують автоцивілку за 1,1тис. — 1,2 тис. грн і страховку КАСКО за 5-7 тис. грн., залежно від вартості авто.

Кур'єрська служба

Щоб бути кур'єром, достатньо звернутися у компанію з доставки, піццерію чи інтернет-магазин. Там охоче співпрацюють із власниками авто.

Оскільки пробіг автомобіля від такої роботи менший, ніж у таксі, то ТО роблять рідше – раз на 4-5 місяців.

Така робота безпечніша, ніж у таксі. Немає ризику зіштовхнутися в салоні свого авто із злочинцями.

За одну поїздку платять 50-80 грн. Якщо працювати по 5 годин протягом кожного дня, у місяць можна заробити 3-3,5 тис. грн.

Оренда авто

Зазвичай машину орендують для таксі та для тимчасових проектів – пересування делегацій якихось симпозіумів, супроводу. Орендатори надають перевагу "Деу Ланосу", "Шевроле Аво", "Шкоді Фабії". Китайські машини непопулярні через ненадійність, а японські й німецькі – через високу вартість оренди.

З недоліків такого виду заробітку є високі ризики пошкодження ходової частини автомобіля та двигуна. Людина, що орендує машину, зазвичай не намагається оминати ям і поганих доріг. Може давати великі навантаження на холодний двигун.

За місяць оренди автомобіля платять від 2 до 4 тис. грн., залежно від стану машини та моделі.

Навчання водінню

Останні 5 років збільшився попит на автоінструкторів зі своїм авто, оскільки в автошколах за 35 годин практичних занять неможливо навчитися їздити. При чому інструктор не повинен мати спеціальної освіти й державних дозволів. Основне його завдання – навчити їздити.

Із всіх видів заробітку на авто для цього потрібно найменше часу — 4-6 годин на тиждень. Однак після 5-6 місяців такої роботи у авто можуть виникнути неполадки зі стартером, коробкою передач, клапанами двигуна. Гальмівні колодки також треба буде міняти у три рази частіше, ніж, працюючи на доставці. Ці всі деталі першими виходять із ладу, коли автомобілем користується недосвідчена людина. Оскільки уроки водіння проходять переважно на перших передачах, то витрата пального теж буде більшою. Також є ризик затримки поліцією. Бо з 2013 року Правили дорожнього руху забороняють навчання водінню учнів на авто, які спеціально не обладнані. За таке порушення передбачений штраф 500 грн.

Одна година заняття всередньому коштує 300 гривень. Маючи двох учнів, за місяць інструктором заробляють 2500-3000 грн.

Реклама на авто

Таким чином можна найменше заробити, однак цей вид доходу не потребує ні енергії власника, ні посиленої роботи автомобіля. Такі пропозиції зазвичай поширюють у службах таксі та на офіційних сайтах певних організацій. Наприклад, коли в Україні 2012 року знову з'явилася фінансова піраміда МММ, на офіційному сайті організації пропонували розміщення реклами на авто за 200 грн. Так само роблять політичні сили перед виборами. Для них це вигідніше, ніж розміщувати плакати на балконах. Автомобіль, який їздить містом, побачить більше людей.

Всередньому за місяць розміщення реклами платять від 250 до 350 грн залежно від компанії.