На ринку праці існує тренд, який встигли підхопити і українські політики. Все більше компаній шукають собі співробітників через соціальні мережі, публікуючи там вакансії і переглядаючи акаунти шукачів, щоб дізнатися про них більше, ніж з резюме. Надихнувшись прикладом Юрія Луценка, який працевлаштував в ГПУ правозахисника після того, як прочитав його записи на сторінці в Facebook, портал "Знай" вирішив з'ясувати, в який ще сфері можна знайти роботу завдяки соцмережах.
У стрічці друзів на Facebook раз у раз з'являються пости - хтось шукає роботу, хтось пропонує. А за словами роботодавців, зв'язуватися з претендентами так швидше і зручніше. Плюс до всього по сторінці в соцмережі можна дізнатися про людину більше, ніж з резюме.
За словами прес-секретаря порталу rabota.ua, повезти знайти роботу завдяки сторінці в соцмережі може не тільки тим, кого читає Луценко. "Знайти роботу в Facebook може практично кожен, але потрібно враховувати сферу діяльності людини. Найлегше буде працевлаштуватися через соцмережі людям креативних професій - піарникам, рекламщикам, журналістам, дизайнерам, копірайтерів, маркетологам. А, наприклад, медики чи будівельники навряд чи стануть шукати собі роботу таким чином, не їхня специфіка ", - каже Максим Резник.
Це ж підтверджує і засновник однієї із спеціалізованих груп з пошуку роботу "Краща робота для кращих людей". За його словами, статистику успішності оголошень адміністратори не ведуть, але щодня через їх ресурс проходять кілька десятків повідомлень про роботу. "Дуже часто ще шукають перекладачів, репетиторів з різних мов. Люди можуть в коментарях радити когось, таке сарафанне радіо при пошуку роботи дуже допомагає", - каже він.