Технологічна компанія Google спільно з Ivyrevel (бренд, який належить популярній марці H&M) розробила модель вечірнього плаття, яке адаптується індивідуально під кожну дівчину.

Як повідомляє Mashable, Google і Ivyrevel створили сукню, яке використовує величезну кількість персональних даних для того, щоб створювати унікальні візерунки. Всі рухи користувача, всі його покупки, відвідування певних місць та інша інформація відправляються на смартфон, який після тижня збору даних і аналізу презентує унікальний малюнок для сукні.

Читайте також: Чоловік з Бостону купив Google за 12 доларів (фото)

"Дана технологія стане справжнім проривом в індустрії моди. Вона робить кожну річ унікальною, персональною, так що користувач може бути впевнений, що такого наряду немає ні у кого", - відзначає Олександр Субосік, глава Ivyrevel.

Наскільки відомо Знай.ua, на даний момент технологія знаходиться на етапі закритого бета-тестування. Якщо воно пройде вдало, компанії приступлять до більш відкритого тестування.

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Показати ще