Країна злиденна, апетити зрослі, ніякого розумного пояснення підвищення тарифів у метро неможливо знайти. До того ж, навіть сьогоднішні тарифи ніхто грамотно не обґрунтував. Мабуть, яхти і вілли подорожчали, як це ще пояснити можна?
Так на запитання кореспондента порталу "Знай" про економічну обгрунтованість можливого подорожчання проїзду в київському метрополітені відповів глава громадської організації "Кияни об'єднуємось" Олександр Дядюк.
Також правозахисник зазначив, що ніхто нічого логічно пояснюючи. Дядюк зазначив, що можливий і такий варіант подій: зараз лякатимуть подорожчанням в три рази, а потім підвищать в два і скажуть, що мовляв міська влада зробила все що могла і пішла на зустріч киянам і стримала подорожчання.
"Якщо кияни" проковтнуть "це подорожчання, воно пройде, якщо ж народ почне обурюватися і збирати акції протесту, влада може і піде на поступки" підсумував А. Дядюк.
У свою чергу, екс-глава КМДА, політичний і громадський діяч, народний депутат України Володимир Бондаренко повідомив, що в даний час ніхто не контролює ремонтні роботи київського метрополітену з точки зору їх ефективності.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Бондаренко зазначив, що насправді, причин для подорожчання проїзду можна знайти десятки. До сих пір проблемною залишається тривалість проїзду і його диференційована вартість, тобто все платять однакову ціну і той, хто проїхав одну зупинку і той, хто проїхав від Біличів до Броварів. Крім того, є сукупність проблем, пов'язаних з рекламою в метро, яких є три види - на рухомому складі, на станціях і ескалаторах. Це величезне поле корупції, на якому багато "гріють руки".
"Говорити про те, що є, яке то економічне обґрунтування підвищенню цін на проїзд, я не можу. Для людини, який зараз збирає гроші на одну проездку і який змирився з цим, просто не буде грошей на проїзд. На жаль, зараз люди не мають можливості працювати так близько, щоб добиратися пішки на роботу. Кожен день людям треба їздити на роботу або навчання, а диференційованих, хороших схем оплати ніхто не придумав і не має бажання це робити "повідомив В. Бондаренко.
Як повідомляв портал "Знай", в 2017 році в комунальному підприємстві "Київський метрополітен" допускають подорожчання проїзду в три рази в 2017 році.