Найуспішніший відеоблогер в історії YouTube PewDiePie "попався" на антисемітських жартах.
Як повідомляє BBC, ПюДіПай за останні кілька місяців різко змінив спрямованість своїх жартів в сторону расизму та антисемітизму, через що компанія "Дісней" вирішила розірвати контракт з популярним відеоблогером. "Дісней" через компанію-підрядника купує рекламу на акаунтах найпопулярніших відеоблогер і відтепер ПюДіПай не входить в їх число.
Читайте також: Українки двічі "образили" російського блогера
Сам блогер, якого насправді звати Фелікс Чельберг, прокоментував ситуацію наступним чином:
"Так, визнаю, деякі жарти дійсно можна було б назвати образливими. З іншого боку, я ніколи не відчував ненависті до людей, про яких говорив. Я просто хотів показати, що за п'ять мільйонів доларів можна змусити майже будь-яку людину говорити що завгодно, в тому числі, і в ЗМІ ".
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Знай.ua нагадує, що PewDiePie є власником найпопулярнішого аккаунта на YouTube -на нього підписані понад 52 млн осіб, а загальна кількість переглядів його відео перевалила за 14 млрд.