Нещодавно ЗМІ писали про те, що келих вина або пива в день скорочує ваше життя. Однак ці висновки засновані на часткових дослідженнях алкоголя.
Ніхто не заперечує той факт, що люди п'ють занадто багато. Протиріччя в тому, чи безпечні низькі рівні споживання, пише Conversation.
Так може вживання алкоголю хоч трохи бути корисним?
Дані стверджують, що "так". То, як ви п'єте, пов'язано з тим, скільки алкоголю буде присутній у вашій крові.
При високій концетрации організм розкладає алкоголь, виробляючи шкідливі молекули, звані вільними радикалами, які можуть пошкодити печінку і пов'язані з підвищеним ризиком розвитку раку. Але, на жаль, багато дослідження засновані на загальній кількості споживаного в тиждень і не розрізняють види алкоголю.
Їжа з питвом також має великий вплив на здоров'я, тому що знижує концентрацію алкоголю в крові. А в рамках середземноморської дієти алкоголь навіть зменшує ймовірність розвитку раку.
Справа частково в поживних речовинах, які присутні в середземноморській дієті, які зменшують канцерогенні ефекти алкоголю.
Як правило, вживання низької кількості вина знижує ризик ранньої смерті, на відміну від інших видів спиртного. Поки ще не зрозуміло, чи пов'язано це з антиоксидантами, присутніми у вині (речовини, які, як вважають, захищають клітини від ушкоджень).
Помірний прийом алкоголю знижує серцево-судинні захворювання і, можливо, слабоумство. Можливо, варто розглядати алкоголь в якості фармацевтичного препарату. В такому випадку повинні бути зроблені аналогічні запобіжні заходи.
Виплати пенсій переведуть із банку на "Укрпошту": гроші приноситимуть додому з жовтня
Прокурорське диво в тилу: Микола Томенко пояснив, чому сім із десяти "хворих" законників раптово одужали і хто платить за цей банкет
Тариф "Укренерго" підвищили на 25%: скільки платитимуть українці за світло
"Ні психіка, ні серце не витримують": українці вимагають скасувати нічні сирени повітряної тривоги
За словами експертів, розуміння чіткого відмінності між надмірним і помірним вживанням алкогля допоможе усунути плутанину і дозволить спиртного зайняти певне місце в нашому житті без шкоди для неї.
Нагадаємо, клімат впливає на кількість випитого алкоголю у популяції.
Як повідомляв портал "Знай.uа" медики виявили білковий механізм, який допоможе пояснити природу алкоголізму.
Також "Знай.uа" писав про 6 способів кинути пити сьогодні.
