Журналісти вирішили порівняти якість доріг в Україні та сусідній Польщі.
Для порівняння вибрали по три міста з кожної країни: столиці Київ та Варшаву, обласні центри Вінниця та Катовіце, невеликі райцентри Перемишль та Конотоп, а також маленькі містечка Освенцім та Малин.
В Україні – тільки 3% зразкових доріг, пише "РБК-Україна".
Варшава і Київ
Катовіце і Вінниця
Перемишль та Конотоп
"Пакувати" будуть не тільки ТЦК: експерт розповів, як можуть змінити мобілізацію у 2026 році
ПриватБанк звернувся з попередженням до власників карток: кого терміново чекають у відділенні
Ухилятися стане неможливо: мобілізація вийде на новий рівень
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Освенцим та Малин Житомирської області
Сьогодні якість доріг у Польщі абсолютно не можна порівняти з тим, яким воно було десять чи п'ятнадцять років тому. Якщо раніше польські дороги мало чим відрізнялися від українських, то зараз для створення дійсно якісної транспортної інфраструктури в Польщі щороку будуються сотні кілометрів нових доріг. Уряд країни сподівається, що це дасть ще більше шансів для розвитку міст, особливо віддалених від великих мегаполісів.
Але тут варто зауважити, що гроші на нові дороги для Польщі переважно виділяють фонди Євросоюзу.
Президент України Петро Порошенко запевняє, що в 2017 році в Україні повинні побудувати 2,5 тисячі кілометрів доріг. Прем'єр-міністр Володимир Гройсман під час минулорічних інспекцій доріг пообіцяв виділити на українські дороги 35-40 мільярдів гривень.
У Польщі щороку на автомобільні дороги тільки державного значення виділяється в 10 разів більше коштів, ніж на всю дорожню мережу України в цілому. Річний обсяг фінансування дорожньої сфери в Польщі становить близько 5 мільярдів євро.
Як повідомляв "Знай.ua", водії, котрі пошкодили свої автомобілі через ями та вибоїни на дорозі, мають повне право на грошову компенсацію через неякісні автошляхи.Це передбачено Законом "Про дорожній рух".