Ірландська авіакомпанія пояснила, що робити тим пасажирам, які вже придбали квитки на рейси Ryanair.
Згідно з розісланою інструкцією, у пасажирів, яким не пощастило, є 2 варіанти:
- Отримати повну компенсацію грошей за квитки;
- Безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорті.
Якщо клієнт не знайде альтернативного рейсу, компанія відшкодує гроші за квитки протягом 21 дня.
Нагадаємо, 5 липня міжнародний аеропорт Бориспіль підписав угоду про співпрацю з авіакомпанією Ryanair. А 6 липня з’явилася інформація про те, що "Бориспіль" підписав свою версію договору з Ryanair, в якій не враховано окремі вимоги авіаперевізника. За словами генерального директора аеропорту Павла Рябікіна, "Бориспіль" не може врахувати всі вимоги компанії Ryanair, бо це коштуватиме йому 2 мільярди збитків на рік.
Як повідомляв портал "Знай.ua", 10 липня, на офіційному сайті лоукосту з’явилося повідомлення про те, що Ryanair йде із України через недотримання раніше досягнутої угоди із Міністерством інфраструктури України та посадовцями аеропорту "Бориспіль".