Відтепер рекламодавці змушені будуть прибрати рекламу з деяких об’єктів у містах. Депутати заборонили розміщувати рекламні конструкції на опорних мережах.

Верховна Рада внесла зміни в закон України "Про рекламу" (щодо використання окремих елементів благоустрою та контактної мережі при здійсненні рекламної діяльності) ".

"Це надзвичайно простий законопроект, який перш за все спрямований на забезпечення безпеки, оскільки мова йде про заборону розміщувати рекламні конструкції на опорах мереж. До комітету надійшли сім поправок, жодна на яких не була врахована, оскільки законопроект передбачав просто заборона на розміщення реклами на такого типу конструкціях ", - сказала голова Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар.

Так, стаття 8 закону України "Про рекламу" доповнено новим пунктом, згідно з яким забороняється розміщення реклами або рекламних засобів на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні, в тому числі опорах зовнішнього освітлення.

Популярні новини зараз

Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот

Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії

У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Показати ще

Реклама в Україні зміниться кардинально

Верховна Рада працює над змінами до закону "Про рекламу". Поправки стосуються мови реклами. Так вся без винятку реклама повинна бути українською. Знаки товарів та послуг, логотипи, торгівельні марки та назви брендів можуть вказуватися в тексті реклами тією мовою, якою вони офіційно зареєстровані. А всі інші написи, роз’яснення, салогани – лише державною мовою.

Дивіться: чому в Україні майже все рекламує секс

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", реклама італійського бренду Diesel, яку знімали в Києві, отримала три "Каннських лева" - нагороди найпрестижнішого фестивалю реклами.

Відеоролик Go With The Flaw нагородили в трьох категоріях: "режисура" ( "Бронзовий лев"), "продакшн-дизайн" ( "Бронзовий лев") і "операторська робота" ( "Срібний лев").

За продакшн відповідала українська компанія Family Production, а режисером виступив Франсуа Руселле, який раніше працював з Мадонною, Depeche Mode і The Rolling Stones. Саундтреком реклами стала пісня Едіт Піаф "Non, Je ne regrette Rien", а головними локаціями - Подільсько-Воскресенський міст і Національний університет театру, кіно і телебачення ім. Карпенка-Карого.