Народні депутати України пропонують внести законопроект, яким закріплюється, що мова реклами в Україні має бути виключно державною.
Відповідний законопроект направили на розгляд Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики 22 червня.
Насамперед він вносить зміни до статті 6 закону "Про рекламу" та визначає, що мовою реклами в Україні є українська. Знаки товарів та послуг, логотипи, торгівельні марки та назви брендів можуть вказуватися в тексті реклами тією мовою, якою вони офіційно зареєстровані.
Депутати також пояснюють, що з 28 лютого 2018 року в Україні фактично не регулювалася мова реклами, адже тоді був визнаний неконституційним так званий "закон Ківалова-Колесніченка", який передбачав офіційну двомовність у регіонах.
Знай.uа нагадує також, що реклама італійського бренду Diesel, яку знімали в Києві, отримала три "Каннських лева" - нагороди найпрестижнішого фестивалю реклами.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Про це йдеться в прес-релізі Family Production.
Відеоролик Go With The Flaw нагородили в трьох категоріях: "режисура" ( "Бронзовий лев"), "продакшн-дизайн" ( "Бронзовий лев") і "операторська робота" ( "Срібний лев").
За продакшн відповідала українська компанія Family Production, а режисером виступив Франсуа Руселле, який раніше працював з Мадонною, Depeche Mode і The Rolling Stones. Саундтреком реклами стала пісня Едіт Піаф "Non, Je ne regrette Rien", а головними локаціями - Подільсько-Воскресенський міст і Національний університет театру, кіно і телебачення ім. Карпенка-Карого.
Також нагадуємо, численні сигаретні кіоски є нічим іншим, як обходом заборони реклами сигарет. Весь маркетинг тютюнових монополістів, які по суті захопили ці торгові точки, спрямований на залучення уваги і початку куріння молоді у віці 14-15 років.
Про це в Facebook написав журналіст Євген Плінскій.
"Тютюнові кіоски столиці за своєю кількістю перекривають потреби ринку в кілька разів, при цьому як бізнес є абсолютно збитковими", - написав журналіст.