В окупованому Донецьку відкрили новий пропагандистський музей "Великої вітчизняної війни".
Про це йдеться в сюжеті пропагандистського каналу, який контролюється бойовиками ДНР.
На відкриття музею бойовики привели дітей, яких піддали ідеологічній "обробці".
"Путінюгенд в "ДНР". Поки в цивілізованих країнах діти вивчають математику і фізику, хімію і біологію, мріють створювати наномедицину, ліки від раку і електромобілі, в Донецьку окупанти, калічачи дитячі душі, зомбують нову партію гарматного м'яса, що ненавидить Україну і весь світ", - відзначають в мережі.
Про це йдеться на сторінці спільноти "Східна Правозахисна Група" у Facebook.
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
За даними аналітиків, пропаганада ведеться за кількома напрямками, а саме:
недопущення припинення бойових дій;
не прийняття України;
розпалювання ідеологічної і політичної ворожнечі;
інтеграцію в Російську Федерацію.
На підтвердження цього факту, автори додають кілька фото, котрі яскраво ілюструють ситуацію. Зробили їх, до слова, в період з квітня по травень 2018 року на території Луганська. "Дані інформаційні кампанії проводяться регулярно, їх основна мета - прищепити жителям непідконтрольної території Луганської області, неприязнь, ненависть, ворожнечу до України. А також, подібна ідеологічна обробка дозволяє "ЛНР", більш активно залучати жителів ОРЛО до бойових дій проти України", - йдеться в коментарі до знімків.
Пропаганда у соцмережах та на білбордах: як це працює?
Соціальні мережі, в яких спілкуються мешканці окупованого Луганська, можна розцінювати як своєрідний зріз громадської думки. Якщо раніше луганчани активно висловлювали своє невдоволення рівнем зарплат, діяльністю влади "республіки", комендантською годиною, відсутністю води, бензину або ліків, то після святкування 9 травня повідомлення користувачів соціальних мереж змінилися. І не дивно – тут пропаганда також зробила свою справу. Часто – методом "фінансового заохочення", або нав'язуванням думки на тих самих мітингах.
Зовнішня реклама може багато що сказати про стан справ на окупованих територіях. Терористи як і раніше намагаються за допомогою пропагандистських плакатів вселити впевненість у завтрашньому дні, показати "роботу над покращенням економічного стану", запевнити у надійності своїх "військових підрозділів".
Топ фейків російської пропаганди про Захід - Громадянська оборона