Українська компанія "Мотор Січ", яка виробляє авіаційні двигуни, зокрема, для вертольотів, прокоментувала претензії американської газети The Washington Post Times, яка випустила матеріал про те, що українські авіадвигуни поставляються в Китай.

Публікація інформації про постачання українських двигунів для китайських навчально-бойових літаків JL-10 є "лобіюванням інтересів російських виробників", йдеться в повідомленні підприємства "Мотор Січ".

"Тільки сліпий не побачить за всім піднятим галасом лобіювання інтересів російських виробників... Такі методи мають всі ознаки недобросовісної конкуренції", — сказано в заяві компанії.

Також підкреслюється, що якщо підприємство зупинить продаж двигунів та іншої військової техніки Пекіну, тоді аналогічні двигуни АІ-222 Китаю поставить Росія.

Популярні новини зараз

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Показати ще

Через російську агресію "Мотор Січ" позбулася традиційного ринку для збуту своєї продукції у Росії, і тому була змушена докласти зусиль для розширення своїх позицій на альтернативних ринках, у тому числі ринку Китаю.

У компанії також заявили про неприпустимість маніпуляцій і тиску на "Мотор Січ", "на догоду військово-промислового комплексу Росії". "Хто б що не говорив, Китай для України — стратегічний партнер", — додали на запорізькому підприємстві.

"Трудовий колектив підприємства виступає проти маніпуляцій і тиску на догоду ВПК Росії, і вимагає від української влади захистити інтереси вітчизняного виробника", − підсумували в компанії.

Нагадаємо, Шевченківський районний суд Києва 20 квітня 2018 повністю задовольнив клопотання Служби безпеки України (СБУ) і наклав арешт на 56% акцій ПАТ "Мотор Січ", що належать китайським інвесторам.

Як повідомляв портал "Знай.uа", вертольоти із запорізькими двигунами Мотор Січ встановили 12 світових рекордів. Випробування проходили на вертодромі українського підприємства на вертольоті Мі-8МТВ з новими двигунами ТВ3-117ВМА-СБМ1В серії 3.

Також "Знай.uа" писав, вік українських літаків не повинен перевищувати 20 років. Все, що старше - на звалище. Таку гучну заяву після численних скандалів із затримками рейсів і аварійними посадками повз злітну смугу зробив міністр інфраструктури Володимир Омелян.