"Без кондиціонера" – це нова послуга "Укрзалізниці". Тепер, при купівлі квитка можна переконатися, що поїдеш без кондиціонера.
"Тільки що проводили малу на поїзд Маріуполь – Львів. Плацкарт, інших квитків не було. У 13-му вагоні пекельна спека! На питання про вентиляцію провідник робить круглі очі і тикає пальцем у рядок на квитку, де написано "без кондиціонування". Говоримо, що в курсі, чим відрізняється кондиціонер від вентилятора, і вентиляція повинна працювати в дорозі! У відповідь посмішка і відповідь: "ні", – обурилася у соцмережі запоріжанка Наталія Захарова.
Якщо вагон оснащений кондиціонером – він повинен працювати під час руху поїзда. Але якщо пасажири відкрили вікна – провідник, швидше за все вимкне кондиціонер. Або той сам згорить.
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Які умови повинні бути в поїзді і як їх вимагати
У вагоні люкс та купе температура повітря не може перевищувати 26 градусів і повинен працювати кондиціонер. До плацкартних вагонах такої вимоги немає, проте постійно повинна працювати вентиляція. Перевірити температуру можна по термометру – він є в кожному вагоні.
Що робити, якщо кондиціонер не працює? Потрібно писати скаргу і вимагати переведення в вагон з кондиціонуванням. Книга скарг знаходиться у начальника поїзда. Також скаргу можна продублювати на гарячу лінію "Укрзалізниці": 0800 50 3111.
З плацкартними вагонами складніше. У санітарних нормах немає вимог до температури в плацкартних і загальних вагонах. Єдине – обов'язково повинна працювати вентиляція. Її справність можна перевірити, якщо піднести до вентиляційної сітки руку. Якщо з неї не дме, треба вимагати провідника включити вентиляцію, оскільки вимикати її заборонено. Також слід правильно вибирати місця. 12 місць у вагоні знаходяться біля аварійних виходів – вікон, які не відкриваються. У плацкартних вагонах це місця: 9, 10, 11, 12 і 21, 22, 23 і 24, а також – 43, 44, 49 і 50.
Раніше портал "Знай.uа" писав про те, що інноваційний американський "тризуб" з вітерцем кататиме українців. Новий локомотив буде називатися "Тризуб". На фото, власне, тільки "скелет" машини, яку ще будуть обшивати