Технічний огляд машини – це справа особистої безпеки і водія, і пасажирів. Але існують кілька "форс-мажорних" ситуацій, коли краще не тягнути із перевіркою та візитом на СТО, ось основні із них:

Гальма

Помітили несправність із гальмами, одразу зупиняйте авто і передавайте в руки механіків. Не забувайте: будь-яке порушення герметичності системи, дефекти гальмівних приводів, відсутність нерухомості транспортного засобу на ухилі до 15-16% можуть призвести до біди.

Оптика

Кількість, тип, колір, розташування і режим роботи світлових приладів повинні відповідати вимогам конструкції автомобіля. Це стосується передньої оптики, поворотників і задніх ліхтарів.

Рульова система

Якщо рульова колонка несправна, краще нікуди не їхати взагалі, особливо у тому випадку, коли вдалося зафіксувати, що з ладу вийшов підсилювач рульового управління. Ви зрозумієте, що щось не так, якщо:

• чується стукіт в підвісці автомобіля під час руху;

Популярні новини зараз

Російські військові прямо під час евакуації розстрілюють мирних жителів у Вовчанську

Мобілізація з 18 травня: кого чекає посилена увага

Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів

Нові ціни на соняшникову олію, рис та сосиски: чи спорожніють гаманці

Показати ще

• ускладнене обертання, чується гул і збільшився вільний хід рульового колеса;

• тече масло з гідравлічної системи;

• чується сильний шум насоса гідропідсилювача.

Двигун

На СТО треба їхати, якщо: існує будь-яка несправність системи випуску відпрацьованих газів: чорний / синій / дуже густий дим - все це повинно вас насторожити.

Відхилення від норми

Заборонено їхати без ременів безпеки, а також - якщо не працює звуковий сигнал, склоочисники / склообмивачі, помітні дефекти шин, відсутні дзеркала заднього виду - їх кількість і розташування повинно відповідати всім правилам установки. Також рекомендуємо припинити рух, якщо є підозра, що вас обдурили на заправці і залили неякісне паливо.

Дивіться: В Україні запроваджують нові правила проходження техогляду авто

Як повідомляв портал "Знай.ua", нещодавно Верховна Рада ухвалила кілька законопроектів (№8487 і №8488), які теоретично повинні вирішити проблему нелегального ввезення в країну автомобілів на єврономерах. На даний час витрати на розмитнення імпортованої машини — це сума трьох обов'язкових платежів — акцизного податку, ввізного мита (10%), а також податку на додану вартість (20% від суми вартості авто, акцизу та ввізного мита). Як відомо, подібний принцип митного оформлення повністю або частково застосовується по всій Європі для розмитнення автомобілів, ввезених на територію ЄС з інших країн світу.