Хто не любить згущене молоко? Коли на тебе дивиться з упаковки білявий хлопчик з великою ложкою, важко стриматися, щоб самому не схопити найбільшу в домі ложку та полакомитися смачненьким. А от, що це за малюк на етикетці, мало хто задумувався.
Про свій портрет на улюблених ласощах розповів вже давно не малюк – український історик та краєзнавець із Одеси Олександр Бабич.
На сторінці Олександра в соцмережі зявився пост, присвячений знаменитій "згущонці" та історії створення відомої етикетки.
"Років 40-к тому Вітя Усович намалював мій портрет, щоб потім з нього зробити етикетку на банці згущеного молока. Мій дід, який мене завжди обожнював, працював заступником директора Первомайського молочно-консервного заводу, і я міг собі дозволити розкіш стати"обличчям згущеного молока", – зазначив він.
Популярні новини заразПоказати щеМобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК
Екс-командир звернувся до тих, хто шукає багатодітних дружин та бабусь як "страховку": "Є ще один варіант..."
У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося
ВПО запропонують розпочати життя з чистого аркуша: як це зробити
У той же час користувачі інтернет-мережі досить неоднозначно сприйняли цю новину.
"Так ось, що це за хлопчик на згущеному молоці. Приємно",
"Я завжди відчував, що ти особливий", "тепер знають усі",
"Це ж типовий камінг-аут", "до речі, кращий продукт серед конкурентів",
"Ви мій кумир з дитинства. Завжди думала, це реальний хлопчик чи художник придумав, а якщо реальний, то як він зараз виглядає",
"тепер я знаю хто винен в тому, що я гладшаю", – пишуть вони.
Дивіться, як розпізнати підроблену згущенку
Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", японський космічний стартап створив рекламу для інопланетян.