Клієнти мобільного оператора Lifecell обурені якістю зв'язку і високими тарифами, які необхідно платити за жахливу якість послуг.
На це поскаржився один з клієнтів оператора Артур Шнуренко в Facebook. Він зазначив, що у Lifecell мобільний зв'язок ледь дотягує до бюджетного рівня, а лояльність клієнтів ніяк не заохочується.
"Заманюють нібито низькими тарифами, хоча по факту нам пропонують зв'язок бюджетного рівня за преміум-оплату. Всупереч усім законам логіки за лояльність не заохочують, а, навпаки, пропонують більш високі тарифи у порівнянні з новими абонентами. Ну а про те, що з рахунків користувачів Lifecell регулярно пропадають кошти, я взагалі мовчу. Дуже нечесно поводиться цей оператор ", - скаржиться Артур.
У той же час зв'язатися з операторами Lifecell, щоб вирішити проблеми і з'ясувати будь-які питання, практично неможливо. Доводиться годинами слухати робота-автовідповідача, а поспілкуватися з живим оператором не вдасться.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
"Можливість поговорити з живим оператором замість нескінченного прослуховування робота Lifecell кожен раз ховають в меню все глибше і глибше. Ну, щоб незадоволені клієнти не набридали зі своїми скаргами. А якщо вам все-таки вдалося, як мені сьогодні, пробитися до операторів, то запасіться терпінням, тому що прочекати можете більше години, і зовсім не факт, що вам хто-небудь відповість ", - описала ситуацію Наташа Рибкіна в соцмережі.
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, клієнти Lifecell скаржаться, що з їх рахунків незрозумілим чином пропадають кошти.