Україна може недоотримати значну суму грошей внаслідок непродуманого угоди з американською компанією General Electric. Про це повідомляє Український інститут майбутнього.

Україні необхідно вирішити проблему дефіциту магістральних тепловозів, адже через неї експортери вже втратили близько 1 млрд доларів недоотриманих доходів.

Швидко здійснити електрифікацію залізничного сполучення не можна, а на будівництво заводу необхідно 1-2 роки. Проблему можна вирішити, якщо "Укрзалізниця" укладе 15-літню рамкову угоду з компанією GE вартістю 1 млрд доларів з оновлення та модернізації тягового рухомого складу. Однак вони ставлять під сумнів ефективність такої співпраці.

Як відзначають в Українському інституті майбутнього, Україна, незважаючи на закупівлю локомотивів на 1 млрд доларів, не досягла своєї мети – це велика локалізація на рівні 60%.

Популярні новини зараз

Шукати іншу роботу або голодувати у старості: яку пенсію дадуть людям із зарплатою 10 000 грн

В Україні сигарети, алкоголь та паливо продаватимуть за новими правилами: що зміниться

Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар"

Жодних довгих дієт та виснажливого спорту: надійний спосіб схуднути до літа

Показати ще

За даними експертів, без модернізації залізничного транспорту, Україна ризикує недоотримати до 2 млрд доларів доходів у вигляді не створеного ВВП.

Однією з найбільш ефективних альтернатив є закупівля більш дешевих аналогів тепловозів та інвестування у вітчизняні потужності. Це дозволить країні істотно заощадити і створити додатковий продукт з високою доданою вартістю.

Ефект від такого рішення може становити до 2 млрд доларів протягом 5 років. При цьому сума інвестицій складе 1 млрд доларів. Для порівняння, ефект від операції з GE становить 500 млн доларів протягом 15 років.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", "Укрзалізниця" купить у Сполучених Штатів 30 локомотивів. Відповідну угоду на мільярд доларів підписали з американською компанією General Electric 3.

За останні десять років "Укрзалізниця" не купувала вантажні дизельні локомотиви взагалі.
Виробництво локомотивів стартує на початку цього року в США і перші поставки повинні відбутися вже в жовтні 2018.

У General Electric зазначили, що мова йде про найбільший контракт, який ця американська компанія коли-небудь підписувала в Україні. В рамках його реалізації компанія не тільки поставить в Україну 30 локомотивів, але і буде здійснювати їх обслуговування, а також ремонт інших українських локомотивів.