Українці активно користуються міжнародною доставкою від Нової пошти, особливо під час війни. Це зручна та корисна послуга, але має свої нюанси. Так, клієнтка компанії поскаржилася, що в неї не захотіли приймати на відправку певний вантаж.

Товари клієнтки відмовилися відправляти, хоча вони не входять до списку заборонених до доставки, тому вона написала негативний відгук компанії та захотіла з'ясувати, у чому проблема.

"Нова Пошта". Фото: скрін youtube

"Шановна Нова пошта, коли у вільному доступі з'явиться список продуктів і речей, заборонених до відправки до ЄС? Виявляється, вовняна ковдра не можна — чому? Зефір — що він вам зробив? Гаразд, рибні консерви я можу припустити, що не можна, як продукт тварини походження, але зефір тут до чого?", - написала вона.

Оператор залишив список заборонених для доставки товарів, проте клієнтка зазначила, що саме її ковдра та зефір не входять до цього списку. Водночас у відділенні прийняли шоколад та чай.

Популярні новини зараз

Добровільний візит до ТЦК не врятує від штрафу: за що покарають деяких чоловіків

Не лише електроенергія вдарить по гаманцю: яка комунальна послуга подорожчає з 1 червня

Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

Показати ще

"Для кожної країни діє спеціальний перелік заборонених товарів, які митні органи цієї країни не дозволяють для ввезення", - відповіли у компанії.

Відгук клієнта та відповідь Нової пошти, скріншот

Клієнтка не зупинилася та звернулася на гарячу лінію компанії, де їй відповіли, що ковдру можна відправляти. Тільки після цього у Новій пошті вибачились та пообіцяли провести бесіду з працівниками. Крім того, українців попередили, що список постійно змінюється.

Раніше ми писали про те, що "Нова пошта" закрила поштомати, українці на нервах перезавантажують телефони: "Спробуйте завтра..."