Українці активно користуються міжнародною доставкою від Нової пошти, особливо під час війни. Це зручна та корисна послуга, але має свої нюанси. Так, клієнтка компанії поскаржилася, що в неї не захотіли приймати на відправку певний вантаж.
Товари клієнтки відмовилися відправляти, хоча вони не входять до списку заборонених до доставки, тому вона написала негативний відгук компанії та захотіла з'ясувати, у чому проблема.
"Шановна Нова пошта, коли у вільному доступі з'явиться список продуктів і речей, заборонених до відправки до ЄС? Виявляється, вовняна ковдра не можна — чому? Зефір — що він вам зробив? Гаразд, рибні консерви я можу припустити, що не можна, як продукт тварини походження, але зефір тут до чого?", - написала вона.
Оператор залишив список заборонених для доставки товарів, проте клієнтка зазначила, що саме її ковдра та зефір не входять до цього списку. Водночас у відділенні прийняли шоколад та чай.
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
"Для кожної країни діє спеціальний перелік заборонених товарів, які митні органи цієї країни не дозволяють для ввезення", - відповіли у компанії.
Клієнтка не зупинилася та звернулася на гарячу лінію компанії, де їй відповіли, що ковдру можна відправляти. Тільки після цього у Новій пошті вибачились та пообіцяли провести бесіду з працівниками. Крім того, українців попередили, що список постійно змінюється.
Раніше ми писали про те, що "Нова пошта" закрила поштомати, українці на нервах перезавантажують телефони: "Спробуйте завтра..."