Багато українців хоч раз у житті, але брали кредит і чудово знають, що мати хорошу кредитну історію дуже важливо.

Якщо говорити загалом, то, звичайно ж, хотілося б зовсім не мати цієї кредитної історії, але не всі ми можемо дозволити собі таку розкіш. Але, як з'ясувалося, не всі сумлінні платники кредитів можуть дозволити собі гарну репутацію, адже самі банки можуть їх зіпсувати. Із такою ситуацією зіткнувся клієнт ПриватБанку.

кредит на шиї

В українця виникли проблеми з функцією "оплата частинами". Так, через відхилення автоплатежу клієнт ураз став боржником.

Про це він написав у своєму відгуку на порталі "Мінфін".

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

"Довелося оформити покупку частинами! Знижую на карту суму, і в певну дату зніметься платіж автоматом. І тут раптом велика система скасовує оплату з картки автоматом і висуває рахунок, за яким треба оплачувати самому! Я про це нічого не знаю і ніхто не попередив! Хоча б у якомусь повідомленні! Я все сиджу і чекаю, а сума не знімається! І про диво вже після дати оплати приходить повідомлення: "Погасіть заборгованість за таким рахунком", - зазначив він .

Клієнт додав, що раніше не мав жодного простроченого платежу в інших банках, але після зв'язку з ПриватБанком відразу став боржником.

"І тепер кредитна історія в одному місці після кількох років бездоганності! Дякую вам величезне і щастя! Можна було попередити якось, що оплачувати тепер треба самому по рахунку! Я б не чекав і оплатив! І все було б нормально! Після прострочення попередили , А до не можна було?" , - додав він.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Українець наголосив, що ПриватБанком можуть користуватися лише ті, хто "хоче" зіпсувати кредитну історію. Також він припустив, що банк виконує "план щодо боржників".

У ПриватБанку коротко відповіли на відгук, зазначивши, що це питання вже розглядають фахівці.

"Ми намагаємося вирішити його в найкоротші терміни. Про результати вам одразу повідомлять" , - додали у банку.

Відгук на ПриватБанк.

Нагадаємо, що клієнтка "Привату" за лічені секунди втратила 20 тисяч грн: "Банк поцупив і не хоче повертати".

Раніше ми повідомляли, що українка заявила, що ПриватБанк приписав їй 10-тисячний борг: "Такого шахрайства ще не бачила".