Укрпошта відкрила спеціальний розділ на сайті, куди можна залишати скарги, та заяви про зникнення посилок, але кількість незадоволених під дописами не вщухає.
Цього разу жінка розповіла про міжнародне відправлення, яке з далеких країв прибуло швидко, за 12 днів, а от по країні продовжує "кататися" з Києва повз місце призначення - Житомир, у Львів. Жінка цікавиться, чим керуються працівники, які працюють у цій пошті.
Чудом за 12 днів посилка вже була в Україні, вже побувала в Києві, здавалось логічно мала б потім відправитися до Житомира, але ні - проїхала повз до Львова... Велике питання до людей, які працюють на даній пошті...
Комунальники знову піднімають тарифи: у скільки обійдеться водопостачання у 2026 році
Низку українців змусять повернути державі соцвиплати: кого це торкнеться
Українців попередили про посилення мобілізації з 1 січня: ТЦК працюватимуть на 7 локаціях
Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою
У відповідь адміни сторінки написали, що через велику кількість відправлень Укрпошта використовує автоматичні сортувальні лінії у Києві та Львові. Тому треба чекати, і відправлення буде доставлено у відділення відповідно до вказаної при замовленні адреси.
У той самий час користувачі, ознайомившись зазначили, що головного пункту у сервісі скарг - не має.
Немає найголовнішої форми "Відправити скаргу на роботу Укрпошти". Хоча навіть якби вона була, все одно нічого не зміниться.
Нагадаємо, ми писали, що Укрпошта пішла на зустріч українцям: що тепер можна робити онлайн.
Як повідомляв "Знай.ua" Укрпошта експрес-доставкою катає посилку майже місяць по Україні: "Коли буде доставлено?"
Також "Знай.ua" інформував, українка не дочекалася доставки цінного листа "Укрпоштою": "Два дні валяється на сортувальному центрі".