Укрпошта відкрила спеціальний розділ на сайті, куди можна залишати скарги, та заяви про зникнення посилок, але кількість незадоволених під дописами не вщухає.

Цього разу жінка розповіла про міжнародне відправлення, яке з далеких країв прибуло швидко, за 12 днів, а от по країні продовжує "кататися" з Києва повз місце призначення - Житомир, у Львів. Жінка цікавиться, чим керуються працівники, які працюють у цій пошті.

"Укрпошта", скріншот: YouTube

Чудом за 12 днів посилка вже була в Україні, вже побувала в Києві, здавалось логічно мала б потім відправитися до Житомира, але ні - проїхала повз до Львова... Велике питання до людей, які працюють на даній пошті... — написала жінка під дописом Укрпошти.

Скриншот коментаря

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

У відповідь адміни сторінки написали, що через велику кількість відправлень Укрпошта використовує автоматичні сортувальні лінії у Києві та Львові. Тому треба чекати, і відправлення буде доставлено у відділення відповідно до вказаної при замовленні адреси.

У той самий час користувачі, ознайомившись зазначили, що головного пункту у сервісі скарг - не має.

Немає найголовнішої форми "Відправити скаргу на роботу Укрпошти". Хоча навіть якби вона була, все одно нічого не зміниться. — зазначили у коментарі.

Нагадаємо, ми писали, що Укрпошта пішла на зустріч українцям: що тепер можна робити онлайн.

Як повідомляв "Знай.ua" Укрпошта експрес-доставкою катає посилку майже місяць по Україні: "Коли буде доставлено?"

Також "Знай.ua" інформував, українка не дочекалася доставки цінного листа "Укрпоштою": "Два дні валяється на сортувальному центрі".