У компанії "Нафтогаз України" пояснили, чому деяким споживачам приходять у мобільному банкінгу Приват24 платіжки у дивній кількості.

Про це йдеться на сторінці Нафтогазу у Facebook. Одна українка поцікавилася, як їй оплатити тариф, так як замість двох звичайних платіжок, вона отримала три, надавши скріншот. Співробітник компанії у відповідь заявив, що одна з квитанцій прийшла споживачеві за послуги з розподілу газу.

Платіжка за газ. Фото: скрін youtube

Щоб розшифрувати решту двох платіжок, фахівцям потрібно докладно розібратися з їх призначенням, тому українці порадили звернутися до компанії особисто.

Однак співробітник надав цінну інформацію про те, як усі споживачі можуть переглянути актуальні дані про комунальні послуги в онлайн-режимі за допомогою сервісів:

Популярні новини зараз

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку

Показати ще
  • через особистий кабінет на сайті gas.ua,
  • у чат-ботах GASUA в Viber/Telegram,
  • у Facebook Messenger.

"Для перевірки стану рахунку потрібно в головному меню чат-бота натиснути розділ "Мій рахунок" і обрати необхідний. Уточнити стан рахунку можна і при дзвінку на нашу гарячу лінію, натиснувши "3", - пояснили у компанії.

Відповідь Нафтогазу про платіжки, скріншот

Раніше ми писали про те, як змінилася вартість кефіру та сметани після подорожчання молока: супермаркети показали ціни

Як повідомляв Знай.ua, "Прикро, плювати хотіли...": абоненти "Київстару" втрачають номери, з якими жили по 20 років

Також портал Знай.ua писав, що лікоток близько, але не вкусиш: чи можуть в Україні звільнити працівника, якому трохи лишилося до пенсії