У компанії "Нафтогаз України" пояснили, чому деяким споживачам приходять у мобільному банкінгу Приват24 платіжки у дивній кількості.
Про це йдеться на сторінці Нафтогазу у Facebook. Одна українка поцікавилася, як їй оплатити тариф, так як замість двох звичайних платіжок, вона отримала три, надавши скріншот. Співробітник компанії у відповідь заявив, що одна з квитанцій прийшла споживачеві за послуги з розподілу газу.
Щоб розшифрувати решту двох платіжок, фахівцям потрібно докладно розібратися з їх призначенням, тому українці порадили звернутися до компанії особисто.
Однак співробітник надав цінну інформацію про те, як усі споживачі можуть переглянути актуальні дані про комунальні послуги в онлайн-режимі за допомогою сервісів:
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
- через особистий кабінет на сайті gas.ua,
- у чат-ботах GASUA в Viber/Telegram,
- у Facebook Messenger.
"Для перевірки стану рахунку потрібно в головному меню чат-бота натиснути розділ "Мій рахунок" і обрати необхідний. Уточнити стан рахунку можна і при дзвінку на нашу гарячу лінію, натиснувши "3", - пояснили у компанії.
Раніше ми писали про те, як змінилася вартість кефіру та сметани після подорожчання молока: супермаркети показали ціни
Як повідомляв Знай.ua, "Прикро, плювати хотіли...": абоненти "Київстару" втрачають номери, з якими жили по 20 років
Також портал Знай.ua писав, що лікоток близько, але не вкусиш: чи можуть в Україні звільнити працівника, якому трохи лишилося до пенсії