Українець поскаржився на якість послуг мобільного оператора Vodafone. Своїм неприємним досвідом він поділився у коментарях під публікацією компанії на офіційній сторінці у Facebook.

Українець розповів, що поповнив батькам рахунок ще до закінчення дії пакету послуг за тарифом та сподівався, що абонплата, як це відбувається зазвичай, зніметься автоматично. Втім, новий пакет послуг не підключився, і батьки, нічого не підозрюючи, продовжували користуватися телефоном. В результаті гроші з рахунку було знято, а оператор служби підтримки заявив, що вини компанії немає.

Vodafone, скріншот: YouTube

"Поповнив батькам на 140 грн, тариф ще діяв, тобто поповнив заздалегідь, завжди в такому разі автоматично тривало далі, але цього разу немає. А батьки дзвонили і далі думали, що всі норми. Потім смс, що тариф не надано, не вистачає коштів. Дзвінок до оператора, у відповідь ви не ввели комбінацію про підключення. МТС, чому у вас все через заднє місце працює?", - обурився українець.

Vodafone, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку

Телефон у ліжку - пряма дорога до могили: чим небезпечний смартфон поруч із вами під час сну

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Показати ще

Співробітники Vodafone відреагували на скаргу та пообіцяли докладніше розібратися у неприємній ситуації, що сталася з чоловіком та його батьками.

Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook

Раніше портал Знай повідомляв, тариф по 90 гривень та багато безкоштовних хвилин: lifecell, Київстар та Vodafone нарешті дали вигідні пакети послуг.

Також наш портал інформував, "Колгоспний сервіс...": абоненти Vodafone витрачають вдвічі більше за свої тарифи через збої, люди втомилися терпіти.

Крім того, ми писали, люди обурилися витівками Vodafone: "За тарифним планом безлім на додатки, а інтернет знімають".