Українка поскаржилася на мобільного оператора Lifecell через нав'язування непотрібних гігабайтів інтернету її пенсіонерці з кнопковим телефоном. Подробиці інциденту вона описала у коментарях під однією з публікацій компанії у соцмережі facebook.

Українка розповіла, що обрала для мами-пенсіонерки оптимальний тариф, який відповідає її потребам. Втім, співробітник Lifecell зателефонував їй і нав'язав інший тариф із гігабайтами інтернету. У результаті пенсіонерці доводиться платити більше за послуги, якими вона фактично не користується, адже має кнопковий телефон.

Магазин Lifecell, скріншот: YouTube

"Просто немає слів від послуг Вашої компанії. Дуже довго підбирала тариф мамі (пенсіонер), яка проживає в селі, щоб він відповідав її потребам. Якість зв'язку погана, то це ще можна прийняти через війну тощо, але коли дзвонить по телефону оператор і починає впарювати людині старшого віку (яка не дуже в курсі деталей і дрібниць) перейти на інший тариф і підключає мегабайти інтернету -16гігабайт (видно оператору в системі, що телефон у неї кнопковий) + інші опції, що тягнуть кошти шалено", - поскаржилася жінка.

lifecell, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень

Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році

Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає

Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку

Показати ще

У компанії Lifecell відреагували на скаргу та зазначили, що перехід на новий тариф відбувається лише у разі підтвердження самого абонента. Водночас пообіцяли перевірити деталі інциденту.

Скарга на lifecell. Фото: скрін facebook

Раніше портал Знай повідомляв, "Лупіть гроші з людей": абоненти "Київстар" скаржаться, що після підвищення тарифів зв'язок став розкішшю.

Також наш портал інформував, Vodafone зробив непідйомними навіть найбюджетніші тарифи, абоненти закликають до совісті: "Досить обдирати".

Крім того, ми писали, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.