Компанія "Київстар" дала ексклюзивний коментар для редакції сайту "Знай.ua" та пояснила, чому відключають послуги "SIM для планшета" або "SIM для другого телефона" у деяких тарифах.

Нещодавно на сайті Знай.ua ми писали, що мобільний оператор "Київстар" попередив про вимкнення SIM-карт в абонентів, де йшлося про те, що з 20 березня послуги "SIM для планшета" або "SIM для другого телефона" не будуть діяти у кількох спеціальних тарифах: Sim для пристроїв, Smart SIM, Київстар Домашній 4G, а також Роутер 4G.

"Київстар", скріншот: Youtube

Компанія Київстар пояснила, що послуги "SIM для планшета" та "SIM для другого телефону" завжди надавалися як платні сервіси. Також їх можна підключити безоплатно як Суперсили.
Лише ці дві послуги дозволять користуватися другою сім-карткою з одним тарифним планом.

Київстар підкреслює, що не робить сервіси платним для абонентів, у кого він був безкоштовним. У абонентів, у яких підключені ці послуги вони діятимуть далі – без жодних змін умов.

Популярні новини зараз

Кияни відповіли, кого хочуть бачити новим мером міста: результати опитування

Пенсіонерам готують солідну доплату: хто та скільки отримає

Готуйте 400 гривень: власників лічильників води очікують додаткові витрати

Мають подати документи до 1 липня: українцям зробили важливе оголошення

Показати ще

Київстар, фото: YouTube

Послуги "SIM для планшета" та "SIM для другого телефону" продовжують діяти у всіх тарифних планах, за винятком кількох спеціальних пакетів, в яких ця послуга не потрібна і тому нею майже не користуються клієнти із цими пакетами. Наприклад, "SIM для пристроїв" - це SIM-карта для встановлення в сигналізацію, GPS-трекер тощо. В цьому пакеті надається 30 Мб мобільного інтернету на день для передачі даних датчиком. Тому доцільності в послузі "SIM для планшета" та "SIM для другого телефону" для цього пакета немає. - підкреслюють у компанії.

Нагадаємо, ми писали, терміново перевірте свій закордонний паспорт: документи українців визнають недійсними.

Як повідомляв "Знай.ua" "Київстар" зізнався, що ховає від абонентів дешеві тарифи: "Пакети не потрібні, триває дискримінація".

Також "Знай.ua" інформував, абоненти "Київстар" скаржаться, що після підвищення тарифів зв'язок став розкішшю.