Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", у якому більшість громадян отримують свої законні соціальні виплати, продовжує псувати нерви простим клієнтам.
Цього разу несподіване "оновлення", справа в тому, що співробітники одного з відділень вирішили трохи познущатися з пенсіонерки і змушували її купити папір, тому що в банку мабуть немає простого офісного паперу формату А4.
Про це стало відомо завдяки повідомленню доньки незадоволеної клієнтки на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Для актуалізації персональних даних пенсіонерка прибула до відділення за адресою Небесна Сотні, 13, де й отримувала пенсійну картку. Її відправила співробітниця банку до відділення по вул. І. Франка. Звідти її знову відправили до відділення по Небесній Сотні, 13. Знову ж таки хотіли відправити в інше відділення Це розваги таки у співробітників банку: грати в пінг-понг з людьми похилого віку, які найменш захищені верстви населення, ще й у воєнний час???
Мобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК
Запам'ятайте це, а краще запишіть: "Нафтогаз" дав корисні інструкції
Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити
В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись
Апогей: співробітниця відділення по вул.Небесна Сотня 13, на жаль, мама не запам'ятала її прізвище, вимагала від нього купити папір розміром А4 у кількості 15 листів, і тільки після цього він його обслужить, бо у відділенні немає паперу! Я вимагаю пояснень щодо цієї ситуації, писатиму скарги далі і прошу контакти керівника цього відділення. Це неподобство, це жах! Таким співробітникам сфери обслуговування протипоказано працювати з людьми, тим більше з людьми похилого віку та хворими!", - пише донька незадоволеної клієнтки.
Нагадаємо, сплатив покупку - залишився без товару та грошей: українець поскаржився, що ПриватБанк обібрав його до нитки.
Раніше повідомлялося, дешевше за гриби? У супермаркетах змінилися ціни на овочі, скільки просять за моркву, цибулю та гриби.
Також, помилка ціною 10 тисяч: українець розповів, як ПриватБанк залишив його без грошей.