З-за коронавіруса більшість країн закрили кордони. Скасовано тисячі авіарейсів по всьому світу. Тому авіаперевізники виявилися одними з найбільш постраждалих компаній. Зараз вони змушені повертати гроші за квитки. Ryanair був однією з компаній, яка справно виконувала повернення коштів, не впроваджуючи політику ваучеризації. Однак проблеми торкнулися і цієї авіакомпанії.

Ryanair, фото: Getty Images


Ryanair почав розсилати клієнтам повідомлення про те, що організація не може обробити всі заявки. У зв'язку з цим авіаперевізник заявив, що змушений впроваджувати політику ваучеризації. Ваучери від компанії будуть дійсні протягом 12 місяців. За цей час клієнти зможуть замовити собі новий авіапереліт або повернути гроші за невикористаний квиток.
Представники Ryanair заявили, що повернення грошей неможливий до тих пір, поки не закінчиться пандемія COVID-19. Після відновлення авіаперельотів, компанія зможе виплатити компенсацію клієнтам, або запропонувати альтернативні варіанти.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Зеленський озвучив лякаючі сценарії по Covid-19 "Наша медична система не витримає".

Популярні новини зараз

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Показати ще

Як повідомляв портал "Знай.uа", інфікована Covid-19 парафіянка могла заразити десятки прихожан церкви на Закарпатті.

Також Знай.uа писав, що у США зафіксовано першу загибель немовляти з COVID-19.