На просторах мережі все частіше з'являються скарги на адресу популярних мобільних операторів. На цей раз одну з найбільших компаній Vodafone звинуватили в неіснуючому боргe за використання інтернету. Про це повідомила Вікторія на сайті Otzyv.ua.
Так, за словами клієнтки, 1 квітня вона сплатила річний пакет послуг з урахуванням заборгованості за перевищений ліміт мобільного інтернету. Однак через кілька днів їй знову нарахували борг за використані МБ.
"У мене контракт і останні 12 міс. квітень19 - березень20 послуга Рік без абонплат. рахунок за березень 2020р 15грн за переліміт інтернету в пакеті. вартість пакету за квітень 60грн. на рахунку було 3.97 грн. з урахуванням залишку на рахунку борг на 01.04 - 71.03 грн. Внесла 732 грн. для оплати боргу 71.03 і 660 грн. для послуги Рік без абонплат. прийшла смс на рахунку 0.97 грн. послугу Рік без абонплат підключили. Сьогодні перевіряла рахунок - знову борг але вже 14.03 грн. У особистому кабінеті перевірила рахунок за березень 15грн., вартість пакету за квітень 60грн", - поскаржилася жінка.
Потім Вікторія звернулася до оператора, щоб розібратися в цій ситуації. До того ж, вона перестрахувалася та заскрінила докази своїх слів.
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
"Зателефонувала оператору - у вас був переліміт інтернету в березні. Так я ж його сплатила 01.04! Відповідь - рахунок може формуватися до 02.04, ось вам 05.04 і нарахували. Зробила заявку фахівцю - будемо перевіряти скільки ви мб використовували. Виходить і 01.04 нарахували та 05.04 знову нарахували! А в особистому кабінеті ж інфо рахунок за березень 15грн всього - я все заскрінила з датою! Неподобство!" - обурюється клієнтка.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що Vodafone звинуватили в крадіжці грошей та обмані своїх же клієнтів.
Як повідомляв портал "Знай.іа", мобільний оператор lifecell в розпал карантину підвищив ціни на тарифи.
Також "Знай.іа" писав, що клієнтка поскаржилася на Vodafone через подвійну оплату за пакет послуг.