В останні роки на українській модній арені з'являється все більше талановитих і амбіційних дизайнерів. Але тільки зараз українці починають давати шанс вітчизняному виробнику. Хоча більшість як і раніше віддає перевагу відомим європейським брендам, навіть не підозрюючи, скільки оригінальних колекцій випустили українські модельєри. Серед дизайнерів на території України є досить відомі прізвища.

Ukrainian Fashion Week, korrespondent.net

Norba

Бренд заснований в 2018 році двома сестрами. Вони хотіли створити щось неповторне: поєднати жіночність зі зручним спортивним одягом. Свої творіння сестри позиціонують як одяг, в якому хочеться жити.

Norba створили спортивний одяг, який вигідно підкреслить фігуру. Одяг вийшов досить практичним і легко поєднується з усіма речами. Сестри бачать красу в простоті, тому використовують спокійні і приємні для ока кольори. Вони відмовилися від яскравого декору.

Перша колекція сестер вийшла не так давно. Вона створена для занять йогою, бігом, танцями і т.д. У ній представлені топи, легінси, боді і трендові велосипедки.

Популярні новини зараз

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

Her

Засновниками бренду стали Наталія Котвікова і її дочка Євгенія. В основі філософії бренду лежить мінімалізм. При створенні одягу сім'я Котвікових віддає перевагу натуральним матеріалам, використовує пастельні відтінки.

Дизайнери поставили собі за мету: зробити універсальний одяг, який підійде під будь-який тип фігури. Тому в їхніх колекціях домінують об'ємні фактури, що надають образам легкості. Наталя і Євгенія роблять моделі розслабленими. Чітко простежуються елементи кімоно.

При створенні останньої колекції в Her надихалися весною. У ній представлені розкішні костюми в ніжно-блакитних і ніжно-рожевих тонах, незвичайні блузи з об'ємними рукавами і жіночні сукні в квітковий принт. Ця колекція стала чимось експериментальним для творців бренду, так як зазвичай вони вважають за краще однотонні моделі.

OKSANA MUKHA

Свадебное платье от Оксаны Мухи, www.sv-centre.ru

Оксана Муха заснувала свій бренд жіночого одягу майже 30 років тому. Її спеціалізація — вечірні сукні.

Її сукні — результат копітливої ручної праці. Вони щорічно представляються на найвпливовіших виставках, присвячених весільній моді. Плаття Оксани легко впізнати завдяки неповторному стилю: знамениті квіткові елементи, складне драпірування і орнаменти.

Platoniclove

Анастасія Машовець — українська дизайнерка з чіткою позицією, яка бажає нести у світ свій меседж. Для створення нарядів вона використовує виключно натуральні матеріали, які куди більш екологічні, ніж штучні альтернативи.

В асортименті бренду Platoniclove представлені різноманітні шарфи, спідниці, берети. Кожен виріб шиється вручну. Анастасія використовує шовк і шкіру. Матеріали закуповує на території Іспанії на підприємствах, які продають шкіру як відхід тваринництва. Завдяки цьому одяг дуже довго не втрачає товарний вигляд, не розтягується і прослужить вам довгі роки. А трендові матеріали роблять її молодіжною.

Ochi

Коллекция бренда Ochi, woman.rambler.ru

Яна Кузнєцова закінчила філологічний факультет, але давно розуміла, що справу всього свого життя бачить у створенні прекрасного. Тоді в 2016 році вона вирішила кардинально змінити своє життя і заснувала власний бренд. Яна досить швидко вийшла на міжнародний ринок. Незабаром про неї вже писали найбільші та найвпливовіші модні видання.

Її тренчі і екошуби стали проривом в світі моди. Серед її клієнтів є безліч вітчизняних зірок і знаменитостей світового рівня — Кортні Кардашьян.

У Ochi віддають перевагу штучним матеріалам, відмовляючись від вбивств заради створення прекрасного. Дизайнерка просуває ідеї невинності і душевної чистоти.

Остання колекція Ochi присвячена внутрішньому комфорту людини, його спокою і впевненості в завтрашньому дні за часів воєн, нерівності. Яна представила високі рукавички, трендові кейпи в найсміливіших кольорах. Родзинкою стали об'ємні капюшони. На одязі зустрічається масонська символіка. Над створенням унікальних принтів у вигляді оголених жінок і пірамід Яна працювала у співпраці з Анатолієм Бєловим.

TOTÉ

Аліна френдів досить довго працювала з іншими модними брендами. За цей час у неї накопичився достатній багаж знань. Як в теоретичній частині про дизайн, так і про ведення бізнесу, формування власного бренду.

Тоді Аліна вирішила випробувати себе і створила власний бренд одягу. Дизайнерка надихалася естетикою 80-их років при створенні першої колекції. Цим же шляхом пішла, створюючи другу колекцію. Вона поєднала елегантні брючні костюми зі стилістикою того часу.

При створенні нарядів Аліна використовувала спокійні і стримані кольори: білий, пісочний, жовтий і трендовий кораловий.

Gromova Design

Ольга Громова — українська дизайнерка жіночого одягу, delo.ua

Ольга Громова — унікальне явище для української моди. Вона творить в стилі неодизайн і домоглася дивовижних успіхів за свою кар'єру. Її колекції були представлені в Лондоні, Києві, Москві і навіть Женеві.

Також дизайнерка вдалося вийти на американський ринок, що вийшло далеко не у всіх українських дизайнерів. Її дизайни вишукані і витончені. На території Києва представлений шоу-рум.

Bibliotheque Nationale

Творцем бренду стала дизайнерка Ніка Малихіна. Її надихнула ідея поєднати старе з новим. Так вийшов стиль, який представляє з себе синтез вікторіанської епохи і сучасності. В одном із інтерв'ю дизайнерка сказала, що джерелом натхнення служать королівські наряди, але без надмірностей.

Мода на природність з'явилася ще в 18 столітті. Ярим її прихильником був Жан-Жак Руссо. Впливу моди піддалася французька королева. Вона стала активно носити стрічки у волоссі, легкі повітряні сукні як у селянок і капелюшки з соломи.

Ніка Малихіна випускає свої колекції обмеженим тиражем. Дизайнерка пояснює свою позицію тим, що зараз світ отже страждає від переспоживання. І вона не хоче, щоб її колекції місяцями припадали пилом на вітринах і чекали знижок.

FROLOV

Засновником бренду став Іван Фролов. Уже в 2014 році наряди від Фролова були представлені на українському тижні моди. Український дизайнер виступає за нестандартність і самовираження. Його особливий погляд на моду — і є головна родзинка бренду. За версією модного журналу Vogue Фролов включений в список найбільш перспективних українських дизайнерів.

Він постійно самовдосконалюється, перебуваючи в пошуках нових технік, незвичайних тканин і натхнення для створення нових неповторних колекцій. Багато деталей нарядів зроблені повністю вручну.

Під час випуску зимової колекції на сезон 2018-2019 Фролов проявив нестандартний підхід не тільки до моди, але і до організації показу. Натхненням для створення колекції послужила музика представників британського панка та епоха Марії-Антуанетти. На показі глядачі побачили спідниці в клітку, ірокези, напівпрозорі блузи. Цим Іван в черговий раз підкреслив сексуальну спрямованість свого бренду. У його колекціях стабільно простежується дух бунтарства.

Voronin

Михайло Воронін — легенда української моди, voronin.ua

Михайло Воронін — знаменитий в Україні дизайнер чоловічого одягу, справжня легенда в світі моди. Спеціалізується на створенні смокінгів. Він пошив піджак для першого президента України і отримав безліч премій і нагород за свою діяльність. Його одяг підійде для впевненого в собі чоловіка.

Nadya Dzyak

Дизайнерка заснувала бренд в 2008 році. Надя виконала величезну роботу. І зараз — вона по праву вважається резидентом українського тижня моди. За її колекціями стежать найвпливовіші модні видання. Надя Дзяк за допомогою одягу хоче створити образ сучасної, модною і яскравою дівчини, при цьому підкресливши її жіночність.

Одяг дизайнерки прикрашають її авторські принти. Надя не звикла обмежувати себе у виборі тканин, але дотримується гармонійної і вишуканої кольорової гами.

За роки існування бренд прославився не тільки на вітчизняному ринку, а й на міжнародному. Одяг від Nadya Dzyak купують клієнти з Австрії, Німеччини, ОАЕ, Канади, Кіпру, Монако і з ряду інших країн.

Остання колекція — зразок жіночності та витонченості. Шовк, сатин, органза доповнюються ніжними воланами. Ці наряди припадуть до душі впевненим дівчатам.

Ольга Альонова

Створила бренд в 2003 році. Її стиль — сучасний і унікальний. Його можна назвати класикою нашого часу. Ольга вміло поєднує креатив зі стриманістю.

Паралельно випускає колекції дитячого одягу і колекції для будинку.

The COAT by Katya Silchenko

The COAT by Katya Silchenko, vogue.ua

У 2013 році засновниця бренду Катя Сільченко представила свою першу колекцію разом з Ксенією Кірєєвою. Родзинка бренду — насичені кольори і незвичайні деталі. При створенні одягу Катя часто використовує декор у вигляді страусиного пір'я або кольорового хутра. Зараз візитною карткою бренду вважаються яскраві і стильні пальто.

Натхненням для колекції 2018-2019 стали 90-ті роки, бажання людей того часу бути вільними. Катя втілила всі свої найсміливіші ідеї. Дизайнерка використала незвичайні текстури, відтінки. За допомогою них Сильченко намагалася передати настрій молоді епохи 90-их.

У колекцію також увійшли цікаві аксесуари: рукавички на мотузочках, поясні сумки. Були і моделі суконь, піджаків, які за допомогою нестандартного крою підкреслювали красу жіночого тіла.

ELENA BURBA

У 2009 році на українській модній арені з'явився ще один бренд. Його засновником стала дизайнерка Олена Бурба. Лише через два роки колекція бренду вже була представлена ​​на українському тижні моди. З того моменту бренд Elena Burba почав стрімко розвиватися.

В основі естетики бренду — жіночність, елегантність і строгість. При створенні колекцій Олена орієнтується на популярні силуети і дорогі аксесуари, завдяки чому жіноча краса розкривається на всі сто. Дизайнерка продовжує вдосконалювати своє почуття стилю, експериментує з фактурами, змішує тканини і використовує самі незвичайні принти.

Створюючи останню колекцію, Олена Бурба надихалася нарядами 70-их. Були представлені стильні брючні костюми в клітку, сукні з об'ємними рукавами і драпіруванням. Також вона використовувала один з найбільш трендових матеріалів сезону — велюр.

Саша Канівський

Український дизайнер взуття, багаторазовий переможець конкурсів. Саша створив перші в Україні снікерси, які доступні в магазині Urban United.

Канівський домігся успіху і співпрацює з провідними українськими дизайнерами взуття серед яких: Алі Сауд, Костянтин Кофта.

elenareva

Олена Рева - українська дизайнерка, thedevochki.com

Бренд належить до преміум-сегменту. Олена Рева, засновниця і дизайнерка бренду, описує свого клієнта як творчу людину, яка не боїться самовиражатися за допомогою одягу.

Олена створює власні принти у співпраці з українськими художниками. Серед найпопулярніших нарядів від бренду можна відзначити кашемірове пальто і сукні-бюстьє.

Остання колекція вразила цікавими яскравими деталями, незвичайним кроєм і оригінальним поєднанням тканин. Олена додала колекції загадковості і екстравагантності за допомогою змішування принтів.

ARTEMKLIMCHUK

Артем Климчук створив власний бренд в 2012 році. І з тих пір не переставав дивувати своїми колекціями. Для створення одягу Артем використовує різні матеріали (мохер, вовна тощо) і вміло комбінує їх в нарядах. Дизайнер вручну робить багато деталей.

Він славиться своєю любов'ю до дорогих тканин і оригінальним кроєм. Домінуючі кольори в колекції — стриманий і елегантний чорний, білий і бежевий.

Katerina Kvit Design

Колекція від Katerina Kvit Design, hdfashion.tv

Бренд був заснований в 2010 році. Katerina Kvit Design — дизайнерський одяг для тих, хто цінує елегантність і витонченість в кожній деталі. Наряди виконані в стилі casual. Катерина віддає перевагу стриманим відтінкам і щільним тканинам. Через що одяг відмінно підкреслює фігуру. У створенні принтів дизайнерці допомагають молоді київські художники, що дозволяє зробити одяг дійсно унікальним.

Катерина Квіт не боїться експериментувати і любить змішувати стилі. В останній колекції вона вміло поєднала спортивний шик і класичний стиль. Основними кольорами стали блакитно-сірий, чорний і червоний. Саме такі різкі контрасти допомогли підкреслити жіночність і кращі риси моделей. Оксамитові пальто, шкіряні куртки і сонцезахисні окуляри допомогли зробити колекцію більш цілісною і задати їй загальний настрій.

Українські дизайнери не бояться експериментувати. На даному етапі вони створюють не заради комерції, а заради мистецтва. Україна сповнена ентузіастів, охочих підняти українську моду на новий рівень. У тому, що вони на правильному шляху, можна переконатися за кількістю шоу-румів в Києві або на території Харкова. Тому варто придивитися, які моделі пропонують наші українські дизайнери, і дати шанс українському дизайнеру.