В останні роки на українській модній арені з'являється все більше талановитих і амбіційних дизайнерів. Але тільки зараз українці починають давати шанс вітчизняному виробнику. Хоча більшість як і раніше віддає перевагу відомим європейським брендам, навіть не підозрюючи, скільки оригінальних колекцій випустили українські модельєри. Серед дизайнерів на території України є досить відомі прізвища.
Norba
Бренд заснований в 2018 році двома сестрами. Вони хотіли створити щось неповторне: поєднати жіночність зі зручним спортивним одягом. Свої творіння сестри позиціонують як одяг, в якому хочеться жити.
Norba створили спортивний одяг, який вигідно підкреслить фігуру. Одяг вийшов досить практичним і легко поєднується з усіма речами. Сестри бачать красу в простоті, тому використовують спокійні і приємні для ока кольори. Вони відмовилися від яскравого декору.
Перша колекція сестер вийшла не так давно. Вона створена для занять йогою, бігом, танцями і т.д. У ній представлені топи, легінси, боді і трендові велосипедки.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Her
Засновниками бренду стали Наталія Котвікова і її дочка Євгенія. В основі філософії бренду лежить мінімалізм. При створенні одягу сім'я Котвікових віддає перевагу натуральним матеріалам, використовує пастельні відтінки.
Дизайнери поставили собі за мету: зробити універсальний одяг, який підійде під будь-який тип фігури. Тому в їхніх колекціях домінують об'ємні фактури, що надають образам легкості. Наталя і Євгенія роблять моделі розслабленими. Чітко простежуються елементи кімоно.
При створенні останньої колекції в Her надихалися весною. У ній представлені розкішні костюми в ніжно-блакитних і ніжно-рожевих тонах, незвичайні блузи з об'ємними рукавами і жіночні сукні в квітковий принт. Ця колекція стала чимось експериментальним для творців бренду, так як зазвичай вони вважають за краще однотонні моделі.
OKSANA MUKHA
Оксана Муха заснувала свій бренд жіночого одягу майже 30 років тому. Її спеціалізація — вечірні сукні.
Її сукні — результат копітливої ручної праці. Вони щорічно представляються на найвпливовіших виставках, присвячених весільній моді. Плаття Оксани легко впізнати завдяки неповторному стилю: знамениті квіткові елементи, складне драпірування і орнаменти.
Platoniclove
Анастасія Машовець — українська дизайнерка з чіткою позицією, яка бажає нести у світ свій меседж. Для створення нарядів вона використовує виключно натуральні матеріали, які куди більш екологічні, ніж штучні альтернативи.
В асортименті бренду Platoniclove представлені різноманітні шарфи, спідниці, берети. Кожен виріб шиється вручну. Анастасія використовує шовк і шкіру. Матеріали закуповує на території Іспанії на підприємствах, які продають шкіру як відхід тваринництва. Завдяки цьому одяг дуже довго не втрачає товарний вигляд, не розтягується і прослужить вам довгі роки. А трендові матеріали роблять її молодіжною.
Ochi
Яна Кузнєцова закінчила філологічний факультет, але давно розуміла, що справу всього свого життя бачить у створенні прекрасного. Тоді в 2016 році вона вирішила кардинально змінити своє життя і заснувала власний бренд. Яна досить швидко вийшла на міжнародний ринок. Незабаром про неї вже писали найбільші та найвпливовіші модні видання.
Її тренчі і екошуби стали проривом в світі моди. Серед її клієнтів є безліч вітчизняних зірок і знаменитостей світового рівня — Кортні Кардашьян.
У Ochi віддають перевагу штучним матеріалам, відмовляючись від вбивств заради створення прекрасного. Дизайнерка просуває ідеї невинності і душевної чистоти.
Остання колекція Ochi присвячена внутрішньому комфорту людини, його спокою і впевненості в завтрашньому дні за часів воєн, нерівності. Яна представила високі рукавички, трендові кейпи в найсміливіших кольорах. Родзинкою стали об'ємні капюшони. На одязі зустрічається масонська символіка. Над створенням унікальних принтів у вигляді оголених жінок і пірамід Яна працювала у співпраці з Анатолієм Бєловим.
TOTÉ
Аліна френдів досить довго працювала з іншими модними брендами. За цей час у неї накопичився достатній багаж знань. Як в теоретичній частині про дизайн, так і про ведення бізнесу, формування власного бренду.
Тоді Аліна вирішила випробувати себе і створила власний бренд одягу. Дизайнерка надихалася естетикою 80-их років при створенні першої колекції. Цим же шляхом пішла, створюючи другу колекцію. Вона поєднала елегантні брючні костюми зі стилістикою того часу.
При створенні нарядів Аліна використовувала спокійні і стримані кольори: білий, пісочний, жовтий і трендовий кораловий.
Gromova Design
Ольга Громова — унікальне явище для української моди. Вона творить в стилі неодизайн і домоглася дивовижних успіхів за свою кар'єру. Її колекції були представлені в Лондоні, Києві, Москві і навіть Женеві.
Також дизайнерка вдалося вийти на американський ринок, що вийшло далеко не у всіх українських дизайнерів. Її дизайни вишукані і витончені. На території Києва представлений шоу-рум.
Bibliotheque Nationale
Творцем бренду стала дизайнерка Ніка Малихіна. Її надихнула ідея поєднати старе з новим. Так вийшов стиль, який представляє з себе синтез вікторіанської епохи і сучасності. В одном із інтерв'ю дизайнерка сказала, що джерелом натхнення служать королівські наряди, але без надмірностей.
Мода на природність з'явилася ще в 18 столітті. Ярим її прихильником був Жан-Жак Руссо. Впливу моди піддалася французька королева. Вона стала активно носити стрічки у волоссі, легкі повітряні сукні як у селянок і капелюшки з соломи.
Ніка Малихіна випускає свої колекції обмеженим тиражем. Дизайнерка пояснює свою позицію тим, що зараз світ отже страждає від переспоживання. І вона не хоче, щоб її колекції місяцями припадали пилом на вітринах і чекали знижок.
FROLOV
Засновником бренду став Іван Фролов. Уже в 2014 році наряди від Фролова були представлені на українському тижні моди. Український дизайнер виступає за нестандартність і самовираження. Його особливий погляд на моду — і є головна родзинка бренду. За версією модного журналу Vogue Фролов включений в список найбільш перспективних українських дизайнерів.
Він постійно самовдосконалюється, перебуваючи в пошуках нових технік, незвичайних тканин і натхнення для створення нових неповторних колекцій. Багато деталей нарядів зроблені повністю вручну.
Під час випуску зимової колекції на сезон 2018-2019 Фролов проявив нестандартний підхід не тільки до моди, але і до організації показу. Натхненням для створення колекції послужила музика представників британського панка та епоха Марії-Антуанетти. На показі глядачі побачили спідниці в клітку, ірокези, напівпрозорі блузи. Цим Іван в черговий раз підкреслив сексуальну спрямованість свого бренду. У його колекціях стабільно простежується дух бунтарства.
Voronin
Михайло Воронін — знаменитий в Україні дизайнер чоловічого одягу, справжня легенда в світі моди. Спеціалізується на створенні смокінгів. Він пошив піджак для першого президента України і отримав безліч премій і нагород за свою діяльність. Його одяг підійде для впевненого в собі чоловіка.
Nadya Dzyak
Дизайнерка заснувала бренд в 2008 році. Надя виконала величезну роботу. І зараз — вона по праву вважається резидентом українського тижня моди. За її колекціями стежать найвпливовіші модні видання. Надя Дзяк за допомогою одягу хоче створити образ сучасної, модною і яскравою дівчини, при цьому підкресливши її жіночність.
Одяг дизайнерки прикрашають її авторські принти. Надя не звикла обмежувати себе у виборі тканин, але дотримується гармонійної і вишуканої кольорової гами.
За роки існування бренд прославився не тільки на вітчизняному ринку, а й на міжнародному. Одяг від Nadya Dzyak купують клієнти з Австрії, Німеччини, ОАЕ, Канади, Кіпру, Монако і з ряду інших країн.
Остання колекція — зразок жіночності та витонченості. Шовк, сатин, органза доповнюються ніжними воланами. Ці наряди припадуть до душі впевненим дівчатам.
Ольга Альонова
Створила бренд в 2003 році. Її стиль — сучасний і унікальний. Його можна назвати класикою нашого часу. Ольга вміло поєднує креатив зі стриманістю.
Паралельно випускає колекції дитячого одягу і колекції для будинку.
The COAT by Katya Silchenko
У 2013 році засновниця бренду Катя Сільченко представила свою першу колекцію разом з Ксенією Кірєєвою. Родзинка бренду — насичені кольори і незвичайні деталі. При створенні одягу Катя часто використовує декор у вигляді страусиного пір'я або кольорового хутра. Зараз візитною карткою бренду вважаються яскраві і стильні пальто.
Натхненням для колекції 2018-2019 стали 90-ті роки, бажання людей того часу бути вільними. Катя втілила всі свої найсміливіші ідеї. Дизайнерка використала незвичайні текстури, відтінки. За допомогою них Сильченко намагалася передати настрій молоді епохи 90-их.
У колекцію також увійшли цікаві аксесуари: рукавички на мотузочках, поясні сумки. Були і моделі суконь, піджаків, які за допомогою нестандартного крою підкреслювали красу жіночого тіла.
ELENA BURBA
У 2009 році на українській модній арені з'явився ще один бренд. Його засновником стала дизайнерка Олена Бурба. Лише через два роки колекція бренду вже була представлена на українському тижні моди. З того моменту бренд Elena Burba почав стрімко розвиватися.
В основі естетики бренду — жіночність, елегантність і строгість. При створенні колекцій Олена орієнтується на популярні силуети і дорогі аксесуари, завдяки чому жіноча краса розкривається на всі сто. Дизайнерка продовжує вдосконалювати своє почуття стилю, експериментує з фактурами, змішує тканини і використовує самі незвичайні принти.
Створюючи останню колекцію, Олена Бурба надихалася нарядами 70-их. Були представлені стильні брючні костюми в клітку, сукні з об'ємними рукавами і драпіруванням. Також вона використовувала один з найбільш трендових матеріалів сезону — велюр.
Саша Канівський
Український дизайнер взуття, багаторазовий переможець конкурсів. Саша створив перші в Україні снікерси, які доступні в магазині Urban United.
Канівський домігся успіху і співпрацює з провідними українськими дизайнерами взуття серед яких: Алі Сауд, Костянтин Кофта.
elenareva
Бренд належить до преміум-сегменту. Олена Рева, засновниця і дизайнерка бренду, описує свого клієнта як творчу людину, яка не боїться самовиражатися за допомогою одягу.
Олена створює власні принти у співпраці з українськими художниками. Серед найпопулярніших нарядів від бренду можна відзначити кашемірове пальто і сукні-бюстьє.
Остання колекція вразила цікавими яскравими деталями, незвичайним кроєм і оригінальним поєднанням тканин. Олена додала колекції загадковості і екстравагантності за допомогою змішування принтів.
ARTEMKLIMCHUK
Артем Климчук створив власний бренд в 2012 році. І з тих пір не переставав дивувати своїми колекціями. Для створення одягу Артем використовує різні матеріали (мохер, вовна тощо) і вміло комбінує їх в нарядах. Дизайнер вручну робить багато деталей.
Він славиться своєю любов'ю до дорогих тканин і оригінальним кроєм. Домінуючі кольори в колекції — стриманий і елегантний чорний, білий і бежевий.
Katerina Kvit Design
Бренд був заснований в 2010 році. Katerina Kvit Design — дизайнерський одяг для тих, хто цінує елегантність і витонченість в кожній деталі. Наряди виконані в стилі casual. Катерина віддає перевагу стриманим відтінкам і щільним тканинам. Через що одяг відмінно підкреслює фігуру. У створенні принтів дизайнерці допомагають молоді київські художники, що дозволяє зробити одяг дійсно унікальним.
Катерина Квіт не боїться експериментувати і любить змішувати стилі. В останній колекції вона вміло поєднала спортивний шик і класичний стиль. Основними кольорами стали блакитно-сірий, чорний і червоний. Саме такі різкі контрасти допомогли підкреслити жіночність і кращі риси моделей. Оксамитові пальто, шкіряні куртки і сонцезахисні окуляри допомогли зробити колекцію більш цілісною і задати їй загальний настрій.
Українські дизайнери не бояться експериментувати. На даному етапі вони створюють не заради комерції, а заради мистецтва. Україна сповнена ентузіастів, охочих підняти українську моду на новий рівень. У тому, що вони на правильному шляху, можна переконатися за кількістю шоу-румів в Києві або на території Харкова. Тому варто придивитися, які моделі пропонують наші українські дизайнери, і дати шанс українському дизайнеру.