Відома українська мережа супермаркетів АТБ нерідко влипає в скандали: українці незадоволені сервісом в магазинах і товаром, який купили, про що вони скаржаться в соціальних мережах.
Неприємна ситуація з однією з мешканок Дніпра сталася в АТБ 31 жовтня. Жінка зайшла в магазин за покупками і вирішила взяти кілька коробок чаю - чек своєї покупки вона опублікувала в групі "Райончик" у Facebook. Серед її покупок був чай марки Richard - в чеку ціна за нього вказана у 28,89 гривні. На полиці ж магазину вартість чаю на ціннику становила 16,90 гривні - фотографію цінника жінка також додала, щоб люди не сумнівалися в її словах.
Свій пост вона підписала словами: "Обман в АТБ!!! Будьте уважні!!! Перевіряйте чеки не виходячи з магазину!!!".
Жінка додала, що гроші їй повернули:
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
В коментарях багато користувачів висловили свою точку зору про цей інцидент. Деякі розповіли свої історії про те, як їх обдурили в АТБ:
"Я не знаю, хоч з блокнотом ходи. Якщо купуєш 3 - 3 одиниці товару, то можна запам'ятати ціни, а якщо з десяток!", - наголошують коментатори.
Інші заявили, що це просто людський фактор, хоча такого не повинно бути - це порушення закону:
"Я сьогодні купувала цей чай по 28..... Відео коли ви купували цінники не встигли поміняти)))) а на каси принесли нові)))) людський фактор ніхто не відміняв))))) всім добра".
"Це не людський фактор, це порушення статті 15 Закону України "Про захист прав споживачів".
Ще одна коментатор не погодилася з тим, що з такої ситуації потрібно влаштовувати скандал - це людський фактор, який може бути на будь-якій роботі:
Інша користувачка зазначила, що людського фактора на роботі не повинно бути, тому що у кожного працівника є свої обов'язки:
"Читаючи коменти, розумієш, що професія продавця в магазині найскладніша в світі і їх усіх треба пожаліти і зрозуміти. А помилки в чеку-це так, людський фактор, не звертаємо уваги і йдемо далі... Блін, Задзеркалля якесь. На робочому місці у кожного є свої обов'язки, і їх треба виконувати, а не відмазуватися"людським фактором". А за провтики-відповідати".
Нагадаємо, раніше за продукти можна розплатитися власним обличчям: яке ноу-хау придумали в Києві, відео.
Також Знай.uа писав, що супермаркет АТБ вляпався у черговий скандал: відмовилися брати гроші, закон такий вийшов.
Ще Портал Знай.uа повідомляв, що не оговтався АТБ від рибного скандалу, як потрапив у новий: годували людей "зеленим" хлібом.