Відома українська мережа супермаркетів АТБ нерідко влипає в скандали: українці незадоволені сервісом в магазинах і товаром, який купили, про що вони скаржаться в соціальних мережах.

Неприємна ситуація з однією з мешканок Дніпра сталася в АТБ 31 жовтня. Жінка зайшла в магазин за покупками і вирішила взяти кілька коробок чаю - чек своєї покупки вона опублікувала в групі "Райончик" у Facebook. Серед її покупок був чай марки Richard - в чеку ціна за нього вказана у 28,89 гривні. На полиці ж магазину вартість чаю на ціннику становила 16,90 гривні - фотографію цінника жінка також додала, щоб люди не сумнівалися в її словах.

Скріншот поста

Свій пост вона підписала словами: "Обман в АТБ!!! Будьте уважні!!! Перевіряйте чеки не виходячи з магазину!!!".

Жінка додала, що гроші їй повернули:

Популярні новини зараз

Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Показати ще

Скріншот коментаря

В коментарях багато користувачів висловили свою точку зору про цей інцидент. Деякі розповіли свої історії про те, як їх обдурили в АТБ:

Скріншот коментарів

"Я не знаю, хоч з блокнотом ходи. Якщо купуєш 3 - 3 одиниці товару, то можна запам'ятати ціни, а якщо з десяток!", - наголошують коментатори.

Скріншот коментарів

Інші заявили, що це просто людський фактор, хоча такого не повинно бути - це порушення закону:

"Я сьогодні купувала цей чай по 28..... Відео коли ви купували цінники не встигли поміняти)))) а на каси принесли нові)))) людський фактор ніхто не відміняв))))) всім добра".

"Це не людський фактор, це порушення статті 15 Закону України "Про захист прав споживачів".

Скріншот коментарів

Ще одна коментатор не погодилася з тим, що з такої ситуації потрібно влаштовувати скандал - це людський фактор, який може бути на будь-якій роботі:

Скріншот коментарів

Скріншот коментарів

Інша користувачка зазначила, що людського фактора на роботі не повинно бути, тому що у кожного працівника є свої обов'язки:

"Читаючи коменти, розумієш, що професія продавця в магазині найскладніша в світі і їх усіх треба пожаліти і зрозуміти. А помилки в чеку-це так, людський фактор, не звертаємо уваги і йдемо далі... Блін, Задзеркалля якесь. На робочому місці у кожного є свої обов'язки, і їх треба виконувати, а не відмазуватися"людським фактором". А за провтики-відповідати".

Скріншот коментарів

Нагадаємо, раніше за продукти можна розплатитися власним обличчям: яке ноу-хау придумали в Києві, відео.

Також Знай.uа писав, що супермаркет АТБ вляпався у черговий скандал: відмовилися брати гроші, закон такий вийшов.

Ще Портал Знай.uа повідомляв, що не оговтався АТБ від рибного скандалу, як потрапив у новий: годували людей "зеленим" хлібом.