"Укрзалізниця", вчергове пробивши дно своїм дивовижним сервісом, продовжує нехтувати виконанням обіцянок, які дають її представники.

Скандал із клопами в СВ-вагоні поїзда “Укрзалізниці” отримав продовження і воно зовсім не “хепіендівське”, і якщо й нагадує голлівудські історії, то радше фільми жахів. Про це повідомила постраждала від поїздки у вагоні класу люкс поїзда “Рахів-Київ” журналістка Марія Криштопа.

Нагадаємо, що повертаючись до столиці, журналістка та члени її сім'ї придбали дорогі квитки у вагоні СВ, оскільки хотіли виспатися перед робочими буднями. Однак, відпочити їм завадили клопи, які спокійнісінько їхали тим же потягом і в тому ж вагоні абсолютно безкоштовно. При чому вони були практично всюди у вагоні - на постільній білизні, у подушках, на шторах...

Популярні новини зараз

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Показати ще

Про все це журналістка детально написала у Facebook і, обурена таким станом справ, вирішила добиватися компенсації від “Укрзалізниці” за зіпсовану поїздку. Але представники компанії самі зв'язалися з постраждалою і запевнили, що гроші обов'язково повернуть, а вагон з клопами відчеплять, повідомивши про все додатково.

Однак, своїх обіцянок представники перевізника так і не виконали. Та замість цього в мережі активізувалися злісні незнайомці, які почали в коментарях обливати журналістку брудом.

За словами Марії, її стали називати “жертвою клопів”, “мажоркою з СВ, яка зажралась”, “автором проплачених фейків” і навіть ... “бандерівської повією, якій так і треба”.

А “Укрзалізниця”, яка обіцяли зателефонувати журналістці, мовчить, зазначає журналістка.

Марія Криштопа ризонно зазначає, що в разі продажу послуг, сервіс повинен повністю відповідати тому, який анонсувався, а якщо щось завадило компанії надати ці послуги нормально, то остання повинна повернути гроші.

“Не можете дати нормальний вагон - скасуйте взагалі, не справляються люди у вас з прибиранням - знайдіть інших, не вмієте виходити гідно з ситуації - то вчіться», - звертається вона до керівництва перевізника.

Нагадамо, "люксова" поїздка від "Укрзалізниці" перетворила подорож жінки з дитиною на пекло.

Пасажирці вагону класу люкс всю ніч довелося бити клопів, щоб ті не покусали дитину.

Як повідомляв портал Знай.ua, через клопів у вагоні "Укрзалізниці" та бездіяльність Кравцова розгорівся скандал

Також Знай.ua писа, навіщо платити двічі: в Укралізниці оголосили тендер на раніше придбане програмне забезпечення.