Кожному українцю знайома неприємна ситуація, коли мобільний оператор самостійно підключає в якості "подарунка" якусь послугу, а потім знімає за неї гроші. Нарешті цьому нахабному обману прийшов кінець - Нацкомісія з питань регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) заборонить це робити на законодавчому рівні.

Національна комісія з регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) на своєму засіданні 17 вересня прийняла за основу проект змін до "Правил надання телекомуслуг". У правилах більш чітко прописали всі послуги та терміни, повідомляє прес-службу НКРЗІ.

Тепер оператор не зможе взяти з користувача гроші без його відома. Це буде можливо лише після того, як оператор підтвердить свою згоду з допомогою "коду підтвердження", який буде приходити кожен раз при замовленні послуги. Він одноразовий і створений для того, щоб захистити мобільний рахунок від безконтрольної пропажі грошей.

Крім цього, оператор повинен буде повідомляти абонента про всі умови та вартість послуги.

Також операторам заборонили включати в тарифні плани послуги доступ до контент-ресурсів (месенджери і соцмережі).

Популярні новини зараз

Гороскоп на травень-2024 для всіх знаків Зодіаку: звільнення Тільців, витрати Стрільців та полегшення Водоліїв

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Показати ще

Регулятор пішов на цей крок через велику кількість негативних коментарів з приводу таких дій операторів.

Протягом 3 років (2016-2019) НКРЗІ отримали 1 266 звернень громадян про порушення прав споживачів при наданні контент-послуг. І з кожним роком цифра збільшується.

"Все частіше абоненти мобільного зв'язку скаржаться на списання без їх відома коштів за контент-послуги, які вони не замовляли і не використали", - підкреслили в комісії.

Нагадаємо, Kyivstar перешкоджає своїм абонентам, які хочуть перейти в іншу мережу

Як повідомляв портал Знай.ua, Kyivstar і Lifecell заманили українців у боргову пастку.

Також Знай.ua писав, як змінити мобільного оператора та зберегти номер