Винниківська тютюнова фабрика під виглядом реклами води запустила масштабну рекламну кампанію торгової марки своїх сигарет, пише "Бізнес Цензор".
Видання повідомляє, що біл-борди з написом Marvel "Свій для кожного" заполонили Київ і ряд інших міст. На бордах зображені усміхнені молоді люди, а в правому нижньому кутку - малопомітна пляшка води. Так Винниківська тютюнова фабрика під виглядом реклами води рекламує торгову марку, під якою випускаються сигарети.
Журналісти ДС відзначають, що рекламовану воду неможливо знайти в продажу: "Нерозумно запускати масштабну рекламну кампанію і прі цьому не поставляти в торгові мережі рекламований продукт. І це теж вказує на те, що вода тут грає роль заохочення до сигаретному бренду ".
Крім того, реклама бренду Marvel з'явилася на радіо і в друкованій пресі.
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Таким чином виробник тютюну вперше з 2012 року, з моменту виходу закону, якій повністю забороняє рекламу сигарет, торгових марок, під якими вони випускаються та інші маркетингові ходи, порушив "мовчання".
Незважаючи на таке серйозне порушення закону, на нього не звернув увагу жоден контролюючий орган, відповідальні не були оштрафовані, а реклама не була знята.