Останнім часом випадки в метрополітені з падінням людей на рейки стали не новиною, а звичним укладом життя, так як відбуваються дуже часто. Згідно зі статистикою, за рік гине близько 35 осіб, які падають з платформи. Це приблизно три смерті в місяць. Багато українців і досі не знають, що робити, якщо вони опинилися на рейках.
Варто почати з того, як пересувається поїзд метро. Весь рухомий склад пересувається за допомогою електротяги.
Поїзд котиться по двох звичайних ходових рейках, а збоку від поїзда (саме ліворуч) йде третій рейка, контактна. Зазвичай ми її не бачимо, тому що вона розташована під платформою.
Колишня зірка "Квартал 95" Олена Кравець знищила дочку лише однією фразою: навіть психолог не допоміг
Європа почне повертати Україні ухилянтів? Німеччина депортує першого
З’явилися нові подробиці здачі Криму під ЧФ росії: Порошенко особисто лобіював (відео)
ПриватБанк виплатить клієнтам по 2500 грн: хто може отримати
Саме з контактної рейки поїзд бере електрику за допомогою струмоприймача. Напруга в цій рейці 825 В, а силу струму вона дає таку, що багатотонний метрошний склад непогано так розганяється. Наближатися до цієї рейки смертельно небезпечно. Незважаючи на те, що вона закрита кожухом - вставати на неї категорично заборонено. Саме тому, при падінні з платформи - ніколи не можна намагатися залізти на платформу назад. І не можна ховатися від поїзда, що наближається під платформу.
А тепер необхідно розглянути алгоритм дій при падінні з платформи.
Перше, що необхідно пам'ятати: в кінці платформи завжди є нормальні сходи, по яким можна повернутися на платформу. Тому, потрібно бігти за напрямом поїзда в кінець платформи. На підлозі або на стіні ви побачите забру - це місце, до якого потяг доїжджає. Та й в будь-якому випадку, поїзд зупиниться на станції й машиніст вас помітить.
Якщо раптом при падінні ви щось собі пошкодили або ж поїзд наближається і ви не встигнете добігти до кінця платформи, то необхідно лягти обличчям вниз у виїмку між рейками, головою до поїзда. Вкрай бажано встигнути скинути з себе рюкзаки та сумки.
У виїмці може бути калюжа, вона може навіть смердіти - але тут не до відрази, виживання важливіше. Потрібно обов'язково закрити вуха і приготуватись , адже потяг сильно гуркоче, від нього йде потік гарячого повітря і при гальмуванні можуть летіти іскри. Обов'язково лежати треба головою до поїзда, інакше одяг може задерти потоком повітря, і зачепитися за що-небудь.
Якщо ви бачите, що хтось впав на рейки - обов'язково швидко проінструктуйте його в подальших діях і негайно повідомте співробітника метрополітену на станції про те, що трапилося. Можна навіть прибиральницю, адже вони проинструктовані.
Якщо людина все-таки намагається вилізти самостійно на платформу, а не піти до сходів, то в жодному разі не допомагайте їй подаючи руку. Якщо її вдарить струмом, то і вас теж.
У разі аварії поїзда в тунелі виходьте і пересувайтеся завжди по правій стороні. Пам'ятайте, що контактний рейок розташований зліва по ходу руху, і не факт що його відразу ж знеструмлять.
Нагадаємо, що київська влада хоче в найближчі 2 роки витратити на розвиток київського метро приблизно 20 мільярдів гривень.
Як раніше повідомляв "Знай.ua", у київському метро з'явиться важливий сервіс, пасажирів, нарешті, почули.
Також Знай.ua" писав про те, що наступну станцію метро побудують в передмісті, кияни в шоці.