Багато українців, особливо приватні підприємці, зраділи появі такої сучасної послуги "Новій Пошті", як зворотня пересилка. Але, як виявилося, не всі українці можуть нею скористатися. Один з клієнтів Нової пошти не може отримати свої гроші і змушений їх випрошувати, про що він повідомив у соціальній мережі Facebook.
"...Звернувся ввечері в жваве відділення №375 м. Лівобережна і у відповідь отримав, що даної суми (вона не захмарна) немає у відділенні і завтра теж не буде! На моє запитання, в якому відділенні я можу отримати гроші, мені мило відповіли: "У будь-якому при наявності паспорта". А я прийшов у будь-яке відділення і з паспортом, а нічого не отримав.
Дзвоню на гарячу лінію. Мені відповідають, що я можу ходити у відділення, поки там не з'явиться потрібна сума або скласти письмову заяву на отримання коштів у конкретному відділенні...".
Клієнт порівнює таку ситуацію з отриманням пенсії в селі і це в 21 столітті. Так само хлопця дивує і те, що треба писати заяву, хоча у Нової Пошти і є помпезний сайт і мобільний додаток.
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
"...Ви отримали кошти за відправку і зворотню пересилку, а свої гроші я тепер повинен ходити і випрошувати!Сервіс так сервіс нічого додати."- пише Дмитро.
Варто відзначити, що це не перший випадок проблем з поштою майбутнього, навіть таких, як крадіжка грошей.
"Кілька разів переплутали посилки; Кілька разів крали (є пруфи, що товар був відправлений, але не дійшов); Кілька раз товар був пошкоджений (скло, навіть металевий товар, це, бачте, трабли того хто пакував; Кілька разів взагалі не дійшов (ваги, одяг, телефон); Персонал дурний, дуже (наприклад купуєте ноутбук? Ви можете подивитися на його корпус і все, запускати не можна, і після цього оплатити його всю вартість 50 000 грн, якщо він зламаний, ваші проблеми)" - пише Андрій.
А також були випадки підробки документів:
"При заповненні акту прийому-передачі уважно слідкуйте, щоб не залишалося порожніх граф і місць. В іншому випадку - виродки вписують те, що їм треба і надають як доказ у суді."
Але ще більше обурливими виявляються випадки розкриття посилок і брехні операторів:
"Відправила велику коробку з речами, пакували на пошті і працівник сказав,що ще покладе зверху пінопласт і запакує, в підсумку - коробка прийшла не запакована і повністю м'ята. Другий раз віддали мою дорогу посилку лівій людині і не з'ясовували навіть де вона, добре, що той, хто отримав сам мене набрав і я поїхала забрала її. Третій раз переплутали посилки і замість спального конверта віддали чийсь ноутбук, потім ще 5 днів розбиралися і ледве отримали кожен своє."
"Зафіксовано два зауваження:
1. посилка пробула 3 дні з моменту прибуття у відділенні і при отриманні було виявлено що вона розкрита без мене, як одержувача.
2. при відправці мною посилки з післяплатою вагою 2 кг, до одержувача вона дійшла як 10 кг. ???
При з'ясуванні причин того, що сталося, адміністратор відділення N5 посилається на двох жінок операторів."
Нагадаємо, що українцям влаштували податковий терор.
Раніше, Знай.ua писав про те, коли українці будуть відпрацьовувати за додаткові вихідні.
Також портал Знай.uа повідомляв, що експерти розповіли, як заощадити на продуктах для великоднього кошика.