Державний банк "ПриватБанк" "порадував" українців черговим повідомленням про здорожчання деяких послуг.
Відповідний анонс з'явився на сайті Мінфіну у понеділок, 18 березня.
У повідомленні йдеться про додаткові комісії для клієнтів при переказі грошей на картки інших банків, згідно з діючими тарифами.
"На сайті банку, при консультації, і в договорі написано наступне при купівлі послуги комісія на використання кредитних коштів = 0. Але по факту, скориставшись цією послугою зіткнувся з наступним: при купівлі послуги каршеринга, в банку вона виділилася як Переказ на картку і знялася комісія, хоч за фактом це в чистому вигляді купівля послуги, оплата проходить як при купівлі послуги, так ще й карта прив'язується до сервісу, як при купівлі послуги", - поскаржився клієнт банку.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Служба підтримки банку "ПриватБанк" у свою чергу пояснила причину ситуації, що склалася, і вказала на інформацію для ознайомлення з тарифами банку.
"При здійсненні даної операції, згідно налаштувань терміналу, платіж був проведений не як оплата в торговій точці, а як переведення на іншу карту. При проведенні платежів на інші карти, дійсно стягується комісія карти, згідно чинним тарифам. На жаль, ми не можемо вплинути на налаштування даного терміналу з тієї причини, що у зазначеній торговій точці встановлений термінал іншого банку. Ознайомитися з тарифами карти Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty/karta-gold", - розповіли в Приватбанку.
Нагадаємо, мобільний онлайн додаток "Приват24" від державного банку "ПриватБанк" останнім часом атакують фінансові шахраї.
Про це стало відомо з повідомлення в рубриці "Відгуки" на сайті Мінфін.
Як повідомляв раніше Знай.ua, державна установа "ПриватБанк" попередила клієнтів щодо послуги "Кредитний ліміт". Розмір надання кредиту через таку популярну серед клієнтів послугу буде приймати сам банк автоматично.
Також Знай.ua писав про те, що "ПриватБанк" звернувся до українців із важливою заявою у зв'язку із рішенням РНБО.