ПриватБанк вляпався у скандал із самовільною зміною кредитного ліміту одній із клієнток фінансової установи.
Про це написала обурена жінка у соціальній мережі.
Українка під ніком MamaMariya поділилася своєю історією про те, як її кредитний ліміт раптом несподівано змінився. Відповідний відгук клієнтка залишила на сайті Мінфіну.
Клієнтка позичила грошей, щоб на картці не було прострочення. При тому, що кредитний ліміт у жінки становив 3300 гривень, вона поповнила карту на 7000 гривень.Однак у підсумку на її карті залишилася сума в розмірі 3000 гривень. Клієнтка зазначила, що на ці гроші дуже розраховувала:
"Це була вся сума для сім'ї з чотирьох осіб до кінця місяця", - розповідає жінка.
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Коли вона хотіла зняти кошти, то виявилося, що кредитний ліміт дорівнює нулю. Українка зв'язалася з оператором, щоб з'ясувати подробиці про те, що відбувається.
Оператор відповіла, що банк має право знижувати ліміт без попередження клієнта. Причиною назвали те, що жінка рідко користувалася кредиткою.
Клієнтка наголошує, що завжди намагалася платити по кредиту вчасно, іноді траплялися прострочення, але не більше декількох днів. Також жінку навіть не відразу попередили про зниження ліміту:
"Повідомлення про те, що мій ліміт знижений прийшло через 7 годин, після того, як це сталося. Загалом ось так от. Дуже неприємно і емоції самі негативні. Так, і напередодні, під час перекладу своїх же коштів зі своєї ж карти на іншу карту цього ж банку (також на свою) списалися відсотки близько 100 грн. Ось так за добу банк заробив тільки за рахунок мене 3100 грн. Напевно, їм потрібніший ніж нашій родині і вони розбагатіють на ці гроші. Хочеться побажати ставитися до всіх своїх клієнтів з належною повагою. До кожного як до золотого клієнта", - обурюється жінка.
Представник ПриватБанку у свою чергу вибачився та пояснив, що Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
"Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акції, проводите розрахунки картами через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися", - відповіли клієнтці.
Нагадаємо, менеджери ПриватБанку розповіли, які сервіси почнуть діяти у 2019 році.
Як повідомляв раніше Знай.ua, справи нещодавно націоналізованого Приватбанку стрімко йдуть у гору.
Також Знай.ua писав про те, що ПриватБанк у мережі автозаправок WOG запустив новий сервіс.