Філологи вирішили дізнатися, чим цікавились і про що запитували люди у всьому світі в минулому році. Зокрема, дослідникам вдалося знайти зв'язок між президентами, психологією і медициною.

Цю інформацію передає ТСН.іа.

"Словом 2018 року в світі назвали "токсичний". Українці найбільше цікавилися томосом, біткойном і коровами". йдеться в повідомленні

Детальніше про це у відеоматеріалі:

Популярні новини зараз

"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються

Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт

Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа

Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку

Показати ще

Нагадаємо, пошуковий гігант Google і відеохостинг YouTube підвели підсумки 2018 року і назвали найпопулярніші відео, які українці дивилися на хостингу. Найпопулярнішим запитом 2018 року в українському Google став "ЧС 2018" – чемпіонат світу з футболу. Скажімо чесно, це було цілком очікувано, адже в нашій країні люблять футбол. Потім слідує "новий сезон серіалу "Мажор", і "конкурс Євробачення-2018". Крім того, українських користувачів Google традиційно цікавили нові фільми року, серіали "Школа" і "Поліцейський з Рубльовки" і Олімпіада-2018.

Серед художніх фільмів користувачі google найчастіше шукали: "Веном", "Монстри на канікулах 3", "50 відтінків свободи", "Месники: Війна нескінченності", "Дэдпул 2", "Джуманджі. Поклик джунглів", "Тихоокеанський рубіж 2", "Фантастичні тварини: Злочини Гриндельвальда 2, "Красуня на всю голову".

Покупкою року назвали: Бейблейд, Т2, Укрзалізниця квитки, МАУ квиток, Iqos, Біткоїн, Колонка jbl, Бездротові навушники, Айфон 8. ТВ-шоу року, згідно запитів, названі: "Євробачення 2018", "Холостяк 8", "Голос країни 2018", "Танці з зірками 2018", "Заміж за Бузову", "Ліга сміху 2018", "Оскар 2018", "МастерШеф 8", "Наречена для тата", "Одруження наосліп 2018".

Раніше портал писав, за цей рік ситуація змінилася – і українці-прихильники Pornhub міцно закріпилися в топ-20, зайнявши 16 місце. Українці змогли обігнати користувачів з Росії, Аргентини, і Швеції. Також зросла час перегляду – 10 хвилин 26 секунд.

Також "Знай.uа" писав про те, що Apple змусив найбільшу соцмережу видалити "полуничку".