По всій території України 7 листопада відбулися масові перебої зв'язку та мобільного інтернету. Жертвами незручностей стали користувачі мобільного оператора lifecell. Відомо, що проблеми зі зв'язком почалися приблизно о 6 ранку.
Про це стало відомо завдяки повідомленню телеканалу "Київ".
У відповідь на дзвінки клієнтів в колл-центрах заявляли, що фахівці ще вирішують цю проблему, втім, що стало причиною перебоїв зі зв'язком і коли обіцяють відновити стабільну роботу не говорять.
"Пакувати" будуть не тільки ТЦК: експерт розповів, як можуть змінити мобілізацію у 2026 році
Після війни на вагу золота: які професії зроблять вас багатими в Україні через 3–5 років
ПФУ ходитиме з перевірками по домівках: за що можуть скасувати субсидію
Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються
Є інформація про відмову терміналів в тих магазинах, які користуються послугами цього оператора. Оскільки в терміналах встановлено сім-карту lifecell для інтернет-зв'язку з банком, через збій вони просто не можуть здійснити оплату. За інформацією телеканалу, причина перебоїв проблеми з сервісами передачі даних 4G.
"У листопаді Vodafone Україна завершує перехід на роботу під брендом Vodafone. Зокрема, будуте закрито останні архівні тарифи МТС-Україна – тарифи контрактної форми підключення", – йдеться у повідомленні оператора.
Абоненти "Vodafone Україна" до кінця цього місяця повинні вибрати собі нові тарифні плани, які актуальні на даний момент. У разі, якщо користувачі цього не зроблять, оператор залишає за собою право автоматично перемикання абонента на новий тариф, який буде оптимальним, виходячи з попередніх витрат на зв'язок щомісяця.
Нагадаємо, українцям пообіцяли знизити мобільні тарифи, але не все так просто.
Як повідомляв Знай.uа стільникові оператори приготували українцям радикальні зміни.
Знай.uа писав, популярні стільникові оператори грабують українців за схемою Міноборони.