Як заявляють експерти, за останні 5 років споживання хліба і хлібобулочних виробів в Україні зменшилося приблизно на третину. Так, за ідеєю, учасники цього сектору ринку приречені на скорочення виробництва, але найактивніші з них не хочуть миритися з таким станом речей.
Тому вони придумали, як задовольнити потреби українців і підняти продажі. Передає Хвиля.
Таким чином, зміни в асортименті, насамперед, стосується невеликих підприємств, здатних гнучко змінювати асортимент продукції: міні-пекарень, кафе, закладів фаст та стріт-фуду.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Експерти Pro-Consulting повідомляють, саме завдяки їм в Україні з'явилися й активно розвиваються сегменти нової нетрадиційної для українців продукції, такої як мафіни і донати.
Сегмент донатов ще заповнений менш, ніж сегмент мафінів, але точок, де ці американські круглі пампушки можна придбати стає все більше. У великих містах України хлібобулочний делікатес з США не в новинку для споживачів.
Мафіни прийшли на український ринок раніше донатов і на сьогоднішній день більш поширені. Для підтримки купівельного інтересу до заморських кексів, виробники намагаються урізноманітнити асортимент за рахунок різних смакових добавок, наповнень та зовнішнього вигляду.
Ще одним сегментом на ринку хлібобулочних виробів України є виробництво булочок для хот-догів і чіабатта. Які дуже популярні серед любителів швидкого перекусу. Драйверами цього зростання є розвиток галузей громадського харчування, фаст-фуду, ресторанно-готельного бізнесу.
"З підвищенням рівня доходів наших громадян зростають і їх вимоги до різноманітності і якості хлібобулочних виробів. Добре почувати себе на даному ринку будуть виробники, які зможуть оперативно реагувати на мінливі настрої покупців", – впевнені дослідники Pro-Consulting.
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, у вересні в Україні значно зросли ціни на деякі продукти і алкогольні напої.
Також портал "Знай.uа" писав, на своїй сторінці в Facebook генеральний директор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко повідомив, на скільки подорожчав продуктовий кошик.