Японські дослідники і виробники автокомпонентів повідомили, що матеріал з дерев'яної маси важить всього одну п'яту від сталі і може бути в п'ять разів міцніше.
Целюлозне нановолокно може стати життєздатною альтернативою стали в майбутні десятиліття, конкуруючи з матеріалами на основі вуглецю. Скорочення ваги транспортного засобу буде мати вирішальне значення, оскільки виробники прагнуть впровадити електромобілі в широкий ринок.
Дослідники з Університету Кіото і великі постачальники комплектуючих, такі як Denso Corp і найбільший постачальник Toyota працюють з пластмасами, що містять нановолоконные целюлози, - шляхом руйнування волокон деревної целюлози на кілька сотих часток мікрона (одна тисячна міліметра).
Целюлозні нановолокна використовувалися в різних продуктах: від чорнила до прозорих дисплеїв. "Це найдешевше, високопродуктивне застосування целюлозних нановолокон, і саме тому ми фокусуємося на його використання в автомобільних і авіаційних сферах", - сказав професор Університету Кіото Хіроакі Яно, який очолив дослідження.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що google створив "спасителя алергетиків".