Шалена популярність селфі стала причиною значного збільшення продажів косметики. І це не дивно, адже кожна дівчина бажає мати сяючий вигляд для фото у будь-який момент.
Про це пише британська Daily Mail.
За даними газети, за рік що минає виробники косметики заробили на 59 мільйонів фунтів більше, ніж у 2014-му. Загалом же продажі дорівняли 816 мільйонам фунтів.
Найбільшу популярність цього року здобули тональні основи. Це найнеобхідніший елемент для створення ідеального макіяжу для селфі. Таких засобів у Великобританії продали на 12 мільйонів більше, ніж торік.
Ще одна причина зростання продажів – іноваційні продукти, які представили цього року виробники. Наприклад, все більшу популярність здобувають тональні основи, які приховують недоліки шкіри, але є повністю невидимими на обличчі.
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Окрім того, засоби для краси стали купляти частіше і завдяки косметичним v-логерам – блогерам, які на відео вчать глядачів правильно накладати макіяж.
Читайте також: Дзеркало робить селфі і спостерігає за будинком (відео)
Нагадаємо, що мода на фотографування самого себе добралася навіть до Папи Римського Франциска, який нещодавно зробив перше селфі. Ексклюзивне фото з'явилось у профілі Ватикану в соцмережі Instagram. На першому селфі 78-річний Папа Франциск, який відомий своєю веселою вдачею, широко усміхається, так ніби був заскочений зненацька.