Нещодавно наш портал ділився досвідом киянина Романа, який розповів про спіробітництво з компанією Alex House. Повіривши красивій рекламі чоловік замовив машинну штукатурку стін але, за словами замовника, отримав купу негативних емоцій.
Пізніше киянин повідомив, що історія отримала продовження. За словами Романа, лише після розміщення негативного відгуку на Google maps з ним зв’язався менеджер компанії та приніс вибачення за ситуацію, що склалася.
«Також після цього вони почали з’ясовувати, куди дівся прораб із залишками штукатурки, яку він забрав місяць тому та обіцяв повернути. Після цього мені перерахували 5 тисяч гривень за повернуту до магазину штукатурку. Мені було не дуже приємно, що все це почали з’ясовувати лише тоді, коли з’явився негативний відгук», – ділиться досвідом Роман.
Також за словами чоловіка, його наполегливо просили видалити негативний відгук з Google maps щоб не псувати репутацію компанії. Проте, Роман обіцяв подумати і отримував нові дзвінки з проханнями.
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
«Після менеджера компанії Alex House вже зателефонував один з керівників який у доволі хамській манері почав мене запитувати, чому я псую імідж їх компанії і наполягав, що це неприпустимо. Майже два місяці нікого не цікавило, чи правильно вони поступили з клієнтом, чи залишився він задоволений співробітництвом і вже потім цей пан почав мені пояснювати, що я мав добиватися справедливості, намагатися зв’язатися з керівництвом, цікавитися, як складаються кошториси і чому роботи вийшли на 70 тисяч дорожче і взагалі – до яких пір я збираюся псувати їм репутацію», – дивується Роман.
За словами чоловіка, після відмови негайно видалити відгук один з керівників компанії просто кинув слухавку.
«Відразу видно менеджерів, які будуть з вами ввічливими і зроблять все гарно. У бонус отримаєте настирливі дзвінки та хамство. Я вже не здивуюсь, якщо наступного разу керівництво компанії перейде до відвертих погроз через відмову видалити негативний відгук», – резюмує Роман.
Після публікації матеріалу про компанію Alex House редакція отримала листа від ще одного клієнта будівельників, який висловив бажання розповісти свою історію співробітництва. Тож скоро історія отрмає продовження.