Після допитів пілотів згорілого літака Superjet слідчі прийшли до висновку про помилки екіпажу. Повідомляється, що після приземлення в аеропорту Шереметьєво пілоти не вимкнули двигуни, крім того, в кабіні було відкрито вікно. Це могло побічно вплинути на поширення вогню, передає РБК.

У Слідчому комітеті повідомили, що пілоти допустили ряд помилок, які побічно вплинули на поширення полум'я.

"З опитування пілотів Дениса Євдокимова і Максима Кузнєцова ясно, що після приземлення літака вони відкрили в кабіні бічне вікно", - розповів співрозмовник в СКР.

Ця дія екіпажу могла посилити тягу повітря і, відповідно, швидкість горіння, зазначив він. Інформацію підтвердив співрозмовник в Росавіації.

Популярні новини зараз

У ДТЕК зробили заяву щодо блекауту в Україні: до чого готуватися

Учням 9-х класів повернуть обов'язкові іспити: що складатимуть

Борги за комуналку та кредити: які нові санкції приготували боржникам

Що робити, якщо генератор сусідів заважає своїм шумом

Показати ще

Також до посилення горіння міг привести той факт, що пілоти не вимкнули двигуни літака відразу після посадки - "двигуни працювали до того момента, поки їх не погасили", - розповіло джерело. Співробітники Росавіації проводять позапланову перевірку після авіакатастрофи в Шереметьєво. РБК направив запит у прес-службу авіакомпанії.

"Перевірка торкнеться в першу чергу компетенцій льотного і технічного директорів компанії-перевізника, а також співробітники Росавіації переглядають документацію, що стосується підготовки пілотів авіакомпанії", - розповіло джерело, близьке до відомства. За підготовку льотного складу відповідає заступник генерального директора Ігор Чалик.

За словами співрозмовника, перевіряючих з Росавіації насамперед цікавить, чи проходив екіпаж згорілого судна підготовку в навчальному центрі і чи відповідає ця підготовка встановленим нормам. За його словами, при переучуванні на інший тип судна екіпаж повинен був обкатувати на тренажері ті ситуації, з якими зіткнувся Superjet під час рейсу Москва - Мурманськ.

"Найчастіше в авіакомпаніях льотчики проходять таку підготовку не в повному обсязі", - відзначає співрозмовник.

Він припускає, що перша інформація про інцидент говорить про те, що в екіпажу не було навичок з відпрацювання виведення повітряного судна зі складного просторового становища.

Джерело зазначило, що командир літака 43-річний Денис Євдокимов має 1500 годин нальоту на SSJ. У другого пілота 36-річного Максима Кузнєцова 600 годин нальоту на Superjet.

авіакатастрофа в Шереметьєво

"Екіпаж в обов'язковому порядку відпрацьовує такі ситуації на тренажері", - сказав він.

Перевіряючі з Росавіації також вивчають документи, що стосуються режиму праці і відпочинку пілотів.

"За три доби, що передували інциденту в Шереметьєво, Євдокимов здійснив три рейси і провів у повітрі десять годин", - розповів співрозмовник, близький до відомства.

"У пілота до виконання рейсу було два дні відпочинку", - повідомили в "Аерофлоті".

Авіакатастрофа Superjet 100 сталася в Шереметьєво ввечері 5 травня. Екіпаж літака запросив повернення в "Шереметьєво" після потрапляння блискавки, через яку стався збій електроніки, в тому числі проблеми з радіозв'язком. Екіпаж ухвалив рішення садити літак з повними паливними баками. При посадці він загорівся. В результаті події на борту пожежі, за останніми даними, загинула 41 людина з 78, які знаходилися на борту.

Літак в Шереметьєво

В СК порушили кримінальну справу за ч. 3 ст. 263 КК (порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту, що призвело з необережності до смерті двох і більше осіб). Розслідування доручено співробітникам центрального апарату.

Як повідомляв раніше Знай.uа, 5 травня в московському аеропорту Шереметьєво літак Superjet компанії "Аерофлот" згорів, здійснюючи аварійну посадку.

Також Знай.uа писав про те, що вцілілі члени екіпажу літака Sukhoi Superjet 100, який охопила пожежа при посадці в аеропорту Шереметьєво, розповіли, що їм довелося пережити.