Після допитів пілотів згорілого літака Superjet слідчі прийшли до висновку про помилки екіпажу. Повідомляється, що після приземлення в аеропорту Шереметьєво пілоти не вимкнули двигуни, крім того, в кабіні було відкрито вікно. Це могло побічно вплинути на поширення вогню, передає РБК.

У Слідчому комітеті повідомили, що пілоти допустили ряд помилок, які побічно вплинули на поширення полум'я.

"З опитування пілотів Дениса Євдокимова і Максима Кузнєцова ясно, що після приземлення літака вони відкрили в кабіні бічне вікно", - розповів співрозмовник в СКР.

Ця дія екіпажу могла посилити тягу повітря і, відповідно, швидкість горіння, зазначив він. Інформацію підтвердив співрозмовник в Росавіації.

Популярні новини зараз

Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Також до посилення горіння міг привести той факт, що пілоти не вимкнули двигуни літака відразу після посадки - "двигуни працювали до того момента, поки їх не погасили", - розповіло джерело. Співробітники Росавіації проводять позапланову перевірку після авіакатастрофи в Шереметьєво. РБК направив запит у прес-службу авіакомпанії.

"Перевірка торкнеться в першу чергу компетенцій льотного і технічного директорів компанії-перевізника, а також співробітники Росавіації переглядають документацію, що стосується підготовки пілотів авіакомпанії", - розповіло джерело, близьке до відомства. За підготовку льотного складу відповідає заступник генерального директора Ігор Чалик.

За словами співрозмовника, перевіряючих з Росавіації насамперед цікавить, чи проходив екіпаж згорілого судна підготовку в навчальному центрі і чи відповідає ця підготовка встановленим нормам. За його словами, при переучуванні на інший тип судна екіпаж повинен був обкатувати на тренажері ті ситуації, з якими зіткнувся Superjet під час рейсу Москва - Мурманськ.

"Найчастіше в авіакомпаніях льотчики проходять таку підготовку не в повному обсязі", - відзначає співрозмовник.

Він припускає, що перша інформація про інцидент говорить про те, що в екіпажу не було навичок з відпрацювання виведення повітряного судна зі складного просторового становища.

Джерело зазначило, що командир літака 43-річний Денис Євдокимов має 1500 годин нальоту на SSJ. У другого пілота 36-річного Максима Кузнєцова 600 годин нальоту на Superjet.

авіакатастрофа в Шереметьєво

"Екіпаж в обов'язковому порядку відпрацьовує такі ситуації на тренажері", - сказав він.

Перевіряючі з Росавіації також вивчають документи, що стосуються режиму праці і відпочинку пілотів.

"За три доби, що передували інциденту в Шереметьєво, Євдокимов здійснив три рейси і провів у повітрі десять годин", - розповів співрозмовник, близький до відомства.

"У пілота до виконання рейсу було два дні відпочинку", - повідомили в "Аерофлоті".

Авіакатастрофа Superjet 100 сталася в Шереметьєво ввечері 5 травня. Екіпаж літака запросив повернення в "Шереметьєво" після потрапляння блискавки, через яку стався збій електроніки, в тому числі проблеми з радіозв'язком. Екіпаж ухвалив рішення садити літак з повними паливними баками. При посадці він загорівся. В результаті події на борту пожежі, за останніми даними, загинула 41 людина з 78, які знаходилися на борту.

Літак в Шереметьєво

В СК порушили кримінальну справу за ч. 3 ст. 263 КК (порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту, що призвело з необережності до смерті двох і більше осіб). Розслідування доручено співробітникам центрального апарату.

Як повідомляв раніше Знай.uа, 5 травня в московському аеропорту Шереметьєво літак Superjet компанії "Аерофлот" згорів, здійснюючи аварійну посадку.

Також Знай.uа писав про те, що вцілілі члени екіпажу літака Sukhoi Superjet 100, який охопила пожежа при посадці в аеропорту Шереметьєво, розповіли, що їм довелося пережити.